Jan Becher Pernod Ricard si na komunikaci vybral AMI Communications

Po dvoukolovém výběrovém řízení začala agentura AMI Communications spolupracovat se společností Jan Becher Pernod Ricard (JBPR), pro kterou nyní zajišťuje strategické plánování PR a media relations v oblasti korporátní komunikace.

„Naším úkolem je zvýšit povědomí veřejnosti o společnosti JBPR jako firmě, která spojuje tradiční českou značku Jan Becher a nadnárodní skupinu Pernod Ricard, jednoho ze dvou největších výrobců lihovin a vína na světě,“ říká Pavel Novák, Senior Account Director příslušného týmu AMI Communications, který bude o nového klienta pečovat, a dodává: „Jan Becher i Pernod Ricard jsou rodinné firmy s dlouhou tradicí, a my se budeme věnovat jak jejich historii, tak jejich společné současnosti. Chceme více rozšířit povědomí o tom, že právě Jan Becher jako součást skupiny Pernod Ricard nabízí na českém trhu více než 40 světových značek alkoholu, jimž v ČR věnuje podporu a péči. Patří k nim například Ballantine´s, Jameson, Havana Club, Beefeater, Absolut, Chivas Regal, Martell, Malibu, Jacob´s Creek a další známé značky kvalitního alkoholu.“

K dalším tématům korporátní komunikace JBPR patří také aktivity a projekty zaměřené na ekologii a udržitelný rozvoj, Employer Branding a příběhy zajímavých lidí z JBPR.

Vážení klienti,

z důvodu plánované odstávky elektřiny ve dnech 20. a 23. 10. nebude funkční náš poštovní server ani pevné linky. Proto prosíme, své konzultanty kontaktujte výhradě na mobilním telefonu, popřípadě volejte na telefonní číslo 724 722 397. Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení

AMI Communications