Naše práce

Dell od A do Z

Díky společnosti Dell a našemu úsilí ...

Klient
DELL
Datum realizace
2015
Kategorie
Media relations: B2B, B2C
Rozsah kampaně
PR

Díky společnosti Dell a našemu úsilí už možná kde kdo z IT oboru tuší, co znamená end-to-end řešení. V cestě cílené komunikace na B2B segment nám však stála složitost odvětví zahrnující i „hardcore“ IT produkty a služby v podobě řešení pro datová centra. Úkolem bylo vysvětlit problematiku end-to-end řešení, jehož je Dell jediným poskytovatelem, a dává mu tak významnou konkurenční výhodu. Byla to pro nás velká výzva, které jsme se ale ujali s pořádnou vervou.

Pro usnadnění komunikace komplikovaného tématu bylo potřeba si ho rozkouskovat na několik menších částí (od notebooků po servery), na které jsme se mohli jednotlivě soustředit a postupně je vysvětlit. Abychom připravili trochu nevšední B2B komunikaci, rozhodli jsme se také zrealizovat několik dílčích projektů. 

Jako první pilíř jsme využili výročí 20 let serverů PowerEdge, které jsou součástí velkého balíku produktů a služeb end-to-end řešení. Ve spolupráci s vybraným médiem jsme připravili letní soutěž, kde jsme hledali nejstarší funkční český server PowerEdge mezi zákazníky Dellu (firmami a institucemi). Soutěž současně zapojila také  B2C segment, jelikož čtenáři mohli tipovat, jak starý server v soutěži najdeme. 

Standardní produktovou komunikaci jsme doplnili také o speciální seriál, který vysvětloval čtenářům, co je to model end-to-end, z čeho se skládá a představil jim, co v praxi znamená mít řešení od A do Z. Zaměřili jsme se na vystižení jednotlivých aspektů a řešení i z hlediska vyčíslení ekonomických úspor či ušetřeného času.

Během dlouhodobé spolupráce za rok 2015 se nám podařilo nejen generovat PR výstupy o službách a produktech Dellu v B2B oblasti, ale do netradiční soutěže se zapojila více než desítka velkých zákazníků se svými Dell servery, přičemž se podařilo najít nejstarší běžící server, který fungoval přes 16 let a běží dodnes. 

Kromě speciálních projektů jsme vytvořili desítku velkých témat pro média a čtyřdílný seriál o tom, co znamená řešení od A do Z (end-to-end) a tento výraz jsme zároveň dokázali zavést v českých médiích a počeštit ho. Za rok 2015 se nám podařilo dosáhnout 103 brandovaných výstupů zaměřených na B2B segment, což je v tomto segmentu nadstandardní výsledek.

Vážení klienti,

z důvodu plánované odstávky elektřiny ve dnech 20. a 23. 10. nebude funkční náš poštovní server ani pevné linky. Proto prosíme, své konzultanty kontaktujte výhradě na mobilním telefonu, popřípadě volejte na telefonní číslo 724 722 397. Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení

AMI Communications