Naše práce

Jak jsme obalili telefon do kešu oříšků

Uvedení nové značky mobilních telefonů na český trh

Klient
Coolpad
Datum realizace
září 2015
Kategorie
Media relations: B2C
Rozsah kampaně
PR, produktová komunikace, event

Vstoupit na nový evropský trh není pro neznámého čínského výrobce elektroniky rozhodně jednoduchý úkol. Konkurence je velká a zejména v Česku s sebou spojení Čína a elektronika nese i přes nepopiratelnou kvalitu a technologickou vyspělost některých výrobků určité stigma. Společnost Coolpad se na nás proto obrátila, abychom jí s tímto úkolem pomohli a představili ji a její mobilní telefony ve velkém stylu a v co nejlepším světle zákazníkům nejen u nás, ale v celé střední a východní Evropě.

Po dohodě s klientem jsme se za tímto účelem rozhodli zorganizovat event, na který by nikdo jen tak nezapomněl a který by měl co nejlepší dopad na publicitu. Kromě toho bylo naším cílem informovat česká i zahraniční média a jejich čtenáře o dlouhé historii firmy a vyhnout se negativním reakcím typu „levné čínské zboží“. A rovněž tak připravit dobré podmínky pro navázání další spolupráce s médii.

Jako místo činu jsme zvolili Občanskou plovárnu v Praze, kterou jsme zahalili do modrých dekorací ve stylu značky Coolpad, a pustili se do příprav zajímavého programu večírku, který byl úzce spjat se značkou a jejími produkty. K tomu jsme mj. využili téma kešu oříšků, které se při výrobě doopravdy přidávaly do zadního krytu jednoho z telefonů. Protože jsme očekávali velkou účast, připravili jsme pro hosty řadu zábavných atrakcí a bohatý program. V něm nechyběl slavnostní přípitek a představení nových mobilních zařízení, fotokoutek, soutěže spojené s použitím chytrých telefonů Coolpad, akustické hudební vystoupení, speciální Flyboard Show na Vltavě a také světelná show ušitá na míru klientovi. A o hudební doprovod na závěrečné afterparty se postaral DJ Mardoša. Jednalo se o logisticky náročnou akci, jejíž součástí bylo také kompletní zajištění ubytování a dopravy pro mezinárodní hosty.

Akce dopadla velmi úspěšně. Dorazilo celkem 221 hostů, 56 partnerů a 93 novinářů z 62 médií včetně blogerů a lifestylových novinářů, které zpravidla technické vychytávky příliš nezajímají. O akci vyšlo 16 brandovaných výstupů, obsah se spontánně sdílel na sociálních sítích a my tak dosáhli toho, o co šlo klientovi především – široké publicity napříč mediálními kanály v celé střední i východní Evropě.