Naše práce

Jaké je tajemství Českých lvů? A co tají jeho diváci?

Aneb když děláte každý rok totéž, není to totéž

Klient
Český lev
Datum realizace
Prosinec 2016
Kategorie
PR

Cenu Český lev a minerální vodu Magnesia už po řadu let spojuje láska k českému filmu.  Toto spojení veřejnost dobře zná především díky oblíbeným televizním spotům, kde si s minerální vodou pohrávají každý rok jiní přední herci ocenění právě „lví“ cenou. V minulosti to byla Tatiana Vilhelmová, Bolek Polívka, nebo veřejně zřídka vystupující Karel Roden. Spoty se sice tematicky liší, ale zpestřit komunikaci a zaujmout českého diváka je každý rok navzdory osvědčenému konceptu těžší a těžší.

Magnesia řadu let podporuje českou kulturu – literaturu  film a divadelní herectví, proto jsme chtěli v médiích posílit spojení minerální vody Magnesia s Českými lvy a zároveň získat více pozornosti pro ocenění v kategorii Cena Magnesia za nejlepší studentský film.

Tajemství Českých lvů – to bylo téma pro rok 2016. S novým tématem tak musel přijít nový nápad, jak komunikaci uchopit odlišně a přenést ji do PR aktivit co nejzajímavěji. Ve spotech si zahráli vítězové předešlého ročníku Lenka Krobotová a Jaroslav Plesl. Improvizovaně a vtipně odpovídali na otázky a odkrývali tak svá „tajemství“.  V rámci naší PR komunikace jsme se rozhodli, že odkryjeme nejen tajemství Českých lvů, ale i tajemství české společnosti.

Nechali jsme vytvořit a zpracovat průzkum veřejného mínění, který měl ukázat, co Češi skrývají, zda dokáží udržet tajemství, jestli jsou v udržení tajemství lepší muži či ženy a další zajímavosti.

Podle výsledků má téměř 90 % Čechů minimálně jedno tajemství, lépe je udrží muži, necelá třetina lidí přitom dokáže mlčet po celý život.

Češi dokáží tajemství udržet poměrně dlouho, více než polovina dotázaných udrží tajemství celé roky a více než 30 % lidí dokonce svá tajemství nevyzradí nikdy.

Výsledky průzkumu jsme využili pro přípravu tiskových materiálů určených primárně pro lifestylová media. Získali jsme tak zajímavé informace, které naši komunikaci a tiskové materiály ozvláštnily a podpořily tak celkovou medializaci kampaně. Finální tiskovou zprávu doplnily odpovědi odhalující tajemství tváří kampaně Českých lvů Lenky Krobotové a Jaroslava Plesla. 

Pro marketingová media jsme ušili tiskovou zprávu přímo na míru, ta se věnovala samotnému natáčení televizních spotů Magnesia a technickým parametrům. Zároveň jsme domluvili exkluzivní rozhovor s oběma herci pro server super.cz, který se uskutečnil při samotném natáčení televizních spotů.

Ještě před samotným udílením cen podpořila komunikaci Ceny Magnesia za nejlepší studentský film tisková zpráva o nominovaných studentech s cílením na regionální media dle regionu nominovaných. Následně po vyhlášení jsme vydali tiskovou zprávu o vítězi určenou primárně pro kulturní a lifestylová media. Ondřeje Hudečka coby držitele Ceny Magnesia podporujeme v médiích dodnes formou rozhovorů a tiskových informací, kde zmiňujeme jeho další kroky ve filmové branži.

Celkem jsme tak iniciovali 94 výstupů. Medializaci jsme podpořili exkluzivní spoluprací s lifestylovými i marketingovými medii a media lobbyingem. Podařilo se nám najít vhodný způsob komunikace, který značku Magnesia přiblížil v očích spotřebitelů více k české filmové kultuře a mediálně jsme zviditelnili Cenu Magnesia a její vítěze, kteří sbírají úspěchy i za hranicemi.

Vážení klienti,

z důvodu plánované odstávky elektřiny ve dnech 20. a 23. 10. nebude funkční náš poštovní server ani pevné linky. Proto prosíme, své konzultanty kontaktujte výhradě na mobilním telefonu, popřípadě volejte na telefonní číslo 724 722 397. Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení

AMI Communications