Naše práce

Na EET jsme připraveni!

Tisková konference Vodafonu k ePokladně

Klient
Vodafone
Datum realizace
2015
Kategorie
Media relations: Tisková konference
Rozsah kampaně
PR

Vodafone se rozhodl v návaznosti na povinnost vyplývající z připravovaného zákona o elektronické evidenci tržeb připravit komplexní řešení pro podnikatele a živnostníky. Společně s partnery - Českou spořitelnou, Wincor Nixdorfem a MasterCardem, šlo o kombinaci aplikace, platebního terminálu a kapesní tiskárny. Naším úkolem bylo přijít s návrhem na realizaci tiskové konference, která měla představit tuto službu veřejnosti. Ta díky nám získala nevšední rozměr a celá komunikace ePokladny se podařila na jedničku.

Vsadili jsme na kreativní notu a vymysleli jsme simulaci farmářských trhů. To se nám i viditelně vyplatilo, ke spokojenosti všech zúčastněných. Novináři si mohli řešení skládající se z aplikace Vodafone ePokladna, tiskárny a platebního terminálu vyzkoušet v praxi. Zároveň tak pochopili benefity, které Vodafone přináší drobným podnikatelům a živnostníkům. 

A jak to krok po kroku probíhalo? V Mramorovém sále České spořitelny jsme připravili opravdové tržiště. Na akci jsme pozvali hlavně novináře z finančního, zpravodajského, technologického a marketingového segmentu. V každém stánku si mohli nakoupit dárky pomocí aplikace Vodafone ePokladna nainstalované do tabletů. Na výběr měli květiny, fresh džusy nebo výrobky z chráněných dílen neziskové organizace, díky kterým dostala celá akce i CSR rozměr. Za fiktivní poplatek si to dokonce mohli nechat doručit kurýrní službou do redakcí nebo domů. Vyzkoušeli si tak také simulovanou platbu platební kartou. Na stáncích byli přítomni prodejci a lidé zodpovědní za vývoj aplikace, kteří vysvětlovali snadnou práci se systémem.

Tiskové konference se zúčastnilo 20 novinářů z několika segmentů – od ekonomických médií a deníku až po zaryté IT a telco novináře. Z akce jsme získali za první měsíc 13 pozitivních výstupu s OTS 1,9 milionu a AVE 473 tisíc korun napříč médii (finanční, zpravodajská, technologická, marketingová) zmiňující konkrétní řešení Vodafone ePokladna. To celé v době, kdy se EET hodně propírala v médiích a kolem navrhovaného zákona panovala spíše negativní atmosféra. Akcí jsme si navíc připravili půdu pro další komunikaci, a pokud se někdo věnoval tématu EET, řešení Vodafone ePokladna bylo ve většině případů zmíněno. S koncem roku přešla aplikace do ostré verze a v současnosti má již stovky spokojených zákazníku.

V roce 2016 získal projekt 1. místo v kategorii Tisková konference v soutěži Česká cena za PR, pořádané Asociací PR agentur (APRA).

Vážení klienti,

z důvodu plánované odstávky elektřiny ve dnech 20. a 23. 10. nebude funkční náš poštovní server ani pevné linky. Proto prosíme, své konzultanty kontaktujte výhradě na mobilním telefonu, popřípadě volejte na telefonní číslo 724 722 397. Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení

AMI Communications