Dell od A do Z

Dell od A do Z Pro Dell jsme připravili a zrealizovali cílenou komunikaci na B2B segment. Cílem bylo vysvětlit problematiku end-to-end řešení, jehož je Dell jediným poskytovatelem, a dává mu tak...

více

Jaké to je mít Alzheimera pro Alzheimercentrum

Jaké to je mít Alzheimera? Nebezpečí Alzheimerovy choroby v ČR roste rapidním tempem. Do roku 2050 by nemocí mělo trpět až půl milionu lidí. Zároveň se stupňuje konkurenční boj mezi poskytovateli...

více

Představení designového konceptu ZETOR by Pininfarina

Představení designového konceptu ZETOR by Pininfarina Traktory ZETOR v minulosti bojovaly s horším vnímáním designu ze strany zákazníků, a proto se tradiční brněnská značka ZETOR rozhodla...

více

Stárneme, kdo se o nás postará?

Stárneme, kdo se o nás postará? Pro Maltézskou pomoc jsme na podzim roku 2015 realizovali tříměsíční kampaň, jež měla za úkol informovat veřejnost o možnostech terénní osobní asistence. Hlavním...

více

Tisková konference ePokladna – na EET jsme připraveni pro Vodafone Czech Republic a.s.

  Tisková konference ePokladna – na EET jsme připraveni pro Vodafone Czech Republic a.s. V návaznosti na povinnost vyplývající z připravovaného zákona o elektronické evidenci tržeb Vodafone ve...

více

Zákaz kouření v ArcelorMittal Ostrava

Zákaz kouření v ArcelorMittal Ostrava Společnost ArcelorMittal Ostrava oznámila dne 1. 9. 2014, že se přesně za rok stane nekuřáckou firmou. Naším úkolem bylo připravit externí a interní komunikaci...

více

Řidičkou v týmu C.S.CARGO

Řidičkou v týmu C.S.CARGO Stejně jako ostatní dopravní společnosti pociťuje i C.S.CARGO již delší dobu nedostatek řidičů z povolání. Náborové kampaně na řidiče pořádá společnost pravidelně, ale...

více

BEZKOLA.cz aneb Krádeže jízdních kol na vlastní oči

BEZKOLA.cz aneb Krádeže jízdních kol na vlastní oči Projektem BEZKOLA.cz jsme uprostřed cyklistické sezóny ukázali, jak rychle zloději ukradnou jízdní kola a jak se dá kolo pojistit. V průběhu...

více

HTC One: mobilní hvězda pro celý rok

HTC One: mobilní hvězda pro celý rok HTC se dlouhodobě profiluje jako trendsetter v oblasti mobilních technologií a inovací. Pro celoroční PR komunikaci v roce 2013 jsme disponovali pouze jedním...

více

Jak prodat před Vánoci co nejvíce piva

Jak prodat před Vánoci co nejvíce piva Každoročním zadáním je zviditelnit ležák Pilsner Urquell v souvislosti s Vánocemi a podpořit tak jeho prodeje v jednom ze tří sezónních prodejních období....

více

Pravý, nebo Levý Twix s Ondřejem Sokolem a Igorem Chmelou

Pravý, nebo Levý Twix s Ondřejem Sokolem a Igorem Chmelou   Značka Twix realizovala spotřebitelskou soutěž s klasickou mechanikou: kup produkt, zadej unikátní kód na webových stránkách a vyhraj....

více

Soutěž O nejlepší školní oběd

Soutěž O nejlepší školní oběd Soutěž O nejlepší školní oběd byla součástí projektu Žij zdravě, který agentura AMI Communications realizovala od roku 2007 pro největší zdravotní pojišťovnu v ČR....

více

Třídenní uzavření pražského metra hollywoodskými filmaři

Třídenní uzavření pražského metra hollywoodskými filmaři   Doposud za uzavření pražského metra mohly jen povodně či opravy výhybek a komerční filmování v metru probíhalo jen v noci. Nyní přišli...

více

Unie vydavatelů: Tisk je mrtvý. Ať žije tisk!

Unie vydavatelů: Tisk je mrtvý. Ať žije tisk!   Cílem kampaně pro Unii vydavatelů bylo zlepšit vztah zadavatelů inzerce k tisku, zvrátit negativní dojem, že tištěná média přestávají být relevantní....

více

Vím proč

Vím proč Skupina ČEZ bude do konce roku 2020 potřebovat nabrat 5 až 6 tisíc techniků za zaměstnance odcházející do důchodu a odhaduje se, že v Česku bude v horizontu pěti let chybět až 14 tisíc...

více

Edukativní kampaň na podporu očkování

Edukativní kampaň na podporu očkování   Veřejnost má mizivé povědomí o problematice očkování. V ČR navíc převažuje nezájem lidí o nepovinné očkování, je tu i výrazná lobby antivakcinačních skupin....

více

Žvýkání už není tabu

Žvýkání už není tabu   Projektem se nám podařilo velmi efektivně oslovit cílovou skupinu, která byla dosud v komunikaci značky Orbit lehce opomíjena. Na základě dat dodaných klientem jsme navrhli...

více

Záchrana reputace nosních kapek Olynth

Záchrana reputace nosních kapek Olynth   Cílem čtyřměsíční kampaně pro značku Olynth bylo po negativní reportáži ČT o závislosti na nosních kapkách edukovat veřejnost v oblasti jejich užívání a...

více

Lipová alej České pojišťovny v Horním Slavkově

Lipová alej České pojišťovny v Horním Slavkově   Projektem Lipová alej jsme našli způsob, jak prezentovat Českou pojišťovnu (ČP) jako ekologického vlastence s dlouhou tradicí, maximálně zapojit...

více

Kinect Star Wars Launch Party

Kinect Star Wars Launch Party Kinect Star Wars Launch Party měla za cíl představit hru Kinect Star Wars, exkluzivně určenou pro konzoli Xbox 360 s pohybovým ovladačem Kinect, a podpořit její...

více

Představení Halo 4

Představení Halo 4   Podzim je ve videoherním průmyslu nejsilnějším obdobím - v rozmezí dvou týdnů byly uváděny tři tituly s obdobným zaměřením. Halo je exkluzivní značkou pouze pro Xbox, zatímco...

více

Návrat značky emporia na český trh

Návrat značky emporia na český trh   Emporia Telecom je světovým technologickým lídrem v segmentu seniorských telefonů. Na český trh vstoupila již v roce 2010, nicméně po chvilce zde výrazně...

více

Daruj krev s VZP

Daruj krev s VZP Základna dobrovolných dárců krve stárne a transfuzním stanicím se nové dárce nedaří oslovovat. Brand VZP lidé vnímají jako tradiční a stabilní, nicméně nudný. Obojí propojil...

více

Nebezpečí za dveřmi

Nebezpečí za dveřmi - kampaň proti nekalým praktikám podomních prodejců elektřiny Od roku 2006 lze změnit dodavatele elektřiny a počet změn neustále roste. Noví alternativní dodavatelé elektřiny ale...

více

Skittling

Skittling Na český trh vstupovala nová značka cukrovinek, kterou jsme měli zábavnou a nepředvídatelnou formou představit teenagerům. Vymysleli jsme spolu s reklamní a digitální agenturou fiktivní...

více

Jak na mobil

Jak na mobil- série školení pro seniory Čeští senioři svým telefonům často nerozumějí. Většinou jsou vybaveni nevhodnými přístroji, které zdědí od svých dětí. Emporia Telecom, přední rakouský...

více

Americké brusinky

Americké brusinky - jak udělat z červených bobulí superstar Před příchodem Cranberry Marketing Committee na český trh v roce 2008 byly americké brusinky neznámou plodinou. Na trhu se prodávalo pouze...

více

Zahoď mobil – Mistrovství ČR v hodu mobilem

Zahoď mobil V České republice končí asi 25 % drobného elektra ve směsném odpadu. Celkově sice plníme normy EU, ale za západem stále zaostáváme. Odhaduje se, že v ČR lidem leží doma až 8 mil....

více

Ostravo, odprášeno!

Ostravo, odprášeno! ArcelorMittal Ostrava je největší výrobní areál a huť v České republice a současně je největším průmyslovým producentem prachu. Přestože dodržuje českou i evropskou legislativu a...

více

Neriskuj to!

Neriskuj to! - edukační kampaň zaměřená na prevenci dětských úrazů při sportu V České republice u dětí stále dochází k velkému počtu sportovních úrazů. Všeobecná zdravotní pojišťovna dává přednost...

více

Komunikace projektu „Čtení pomáhá“

Komunikace projektu „Čtení pomáhá" V lednu 2011 vzniká v České republice unikátní projekt: za každou přečtenou knihu dostane dítě 50 korun, které věnuje na charitu. Cílem je zvýšit čtenářskou...

více

Elektrika je cool

Elektrika je cool ČEZ řeší problém přirozeného stárnutí personálu a potřebuje v dalších letech získat tisíce absolventů technických škol. Jak ale nadchnout pro práci šestnáctileté studenty, kteří...

více

Ukradená lokomotiva

Ukradená lokomotiva - využití krizové situace k pozitivní komunikaci Podařilo se nám využít negativní situace, kdy v Rakousku exekutor zabavil lokomotivu Škoda 380, a otočit jí v pozitivní...

více

Čtyři roky HTC v ČR

Čtyři roky HTC v ČR Výrobci mobilních zařízení, společnosti HTC, se v listopadu 2011 sešla dvě silná komunikační témata - úspěšné čtyřleté působení na zdejším trhu a představení nové produktové řady...

více

Požehnané plzeňské pivo pro Vatikán

Požehnané plzeňské pivo pro Vatikán Klient nám zadal „pokud možno s nulovými náklady zviditelnit ležák Pilsner Urquell v souvislosti s Velikonocemi", jedním ze tří sezónních prodejních období této...

více

E-Zubař

E-Zubař je 14 dílný edukační seriál, který byl natočený v reálném prostředí se skutečnými zubaři. Projekt byl realizován pro značku Orbit a uveřejněn na webových stránkách www.orbitklub.cz. Jde o...

více

Bílé šrotovné ČEZ

Bílé šrotovné ČEZ bylo jednou z nejviditelnějších kampaní roku 2009, již ocenila řada marketingových odborníků. Díky vtipnému názvu s aktuálním podtextem přilákala pozornost veřejnosti i médií...

více

Žij zdravě

Žij zdravě Vytvořili jsme komplexní preventivní kampaň, zahrnující zejména PR, přímou a online komunikaci, inzerci a spolupráci s odborníky. Cílem bylo přispět ke snížení počtu lidí trpících...

více



CZ | EN