Případová studie a ocenění více o studii další studie

Za rok 2015 získala agentura AMI Communications v soutěži Česká cena za public relations pořádané Asociací Public Relations Agentur (APRA) 11 ocenění. Z toho 7 zlatých, 2 stříbrné a 2 bronzové ceny. 

1. místo v kategorii Firemní (korporátní) komunikace: Řidičkou v týmu C. S. Cargo (C. S. Cargo)
1. místo v kategorii Interní komunikace: Zákaz kouření v ArcelorMittal Ostrava (ArcelorMittal Ostrava)
1. místo v oborové kategorii Farmacie, zdravotnický sektor: Skrytá kamera na Febiofestu: Jaké to je mít Alzheimera? (Alzheimercentrum)
1. místo v oborové kategorii Průmysl: Představení designového konceptu ZETOR by Pininfarina (ZETOR TRACTORS)
1. místo v oborové kategorii Služby: Řidičkou v týmu C. S. Cargo (C. S. Cargo) 
1. místo v kategorii Akce a události: Skrytá kamera na Febiofestu: Jaké to je mít Alzheimera? (Alzheimercentrum)
1. místo v kategorii Tiskové konference: Tisková konference ePokladna - na EET jsme připraveni (Vodafone Czech Republic)
2. místo v kategorii Business-to-Business: Dell od A do Z (Dell)
2. místo v oborové kategorii Služby: Stárneme, kdo se o nás postará? (Maltézská pomoc) 
3. místo v kategorii Business-to-Business: Představení designového konceptu ZETOR by Pininfarina (ZETOR TRACTORS)
3. místo v kategorii Business-to-Costumer: Stárneme, kdo se o nás postará? (Maltézská pomoc)

V prosinci 2016 získala AMI Communications European Excellence Award 2016, ocenění, které se uděluje PR projektům napříč Evropou, v kategorii "Doprava a logistika" za projekt "Řidičkou v týmu C.S. CARGO". Oceněný projekt agentura realizovala spolu s klientem C.S.CARGO, se kterým také cenu převzala. Za rok 2016 to byla jediná trofej na těchto ocenněích pro Českou republiku.

Za rok 2014 získala agentura AMI Communications v soutěži Česká cena za PR od Asociace Public Relations Agentur (APRA) celkem 11 cen – 5 zlatých, 3 stříbrné, 2 bronzové a také jednu zvláštní cenu poroty.

1. místo v kategorii Finanční trh a finanční služby: ČP krimi aneb pojistné podvody 2014 (Česká pojišťovna)
1. místo v kategorii Spotřební zboží/Consumer Goods: Škola úsměvu (Wrigley)
1. místo v kategorii Farmacie zdravotnický sektor: Vzdělávací akademie pro novináře o očkování (Česká vakcinologická společnost ČLS JEP)
1. místo v kategorii Průmysl: ArcelorMittal, přítel regionu (ArcelorMittal)
1. místo v kategorii Tiskové konference: ČP krimi aneb pojistné podvody 2014 (Česká pojišťovna)
2. místo v kategorii Spotřební zboží/Consumer Goods: Granko na módní retro vlně (Granko)
2. místo v kategorii Farmacie zdravotnický sektor: Od neznámé značky k mediálně nejznámější (Johnson&Johnson/Mentor)
2. místo v kategorii Akce a události/Event: Škola úsměvu (Wrigley)
3. místo v kategoriiDigital & Social media: Rozchod Dary a Rytmuse (Wrigley)
3. místo v kategoriiSólokapr/Media placement: Rozchod Dary a Rytmuse (Wrigley)
Cena za zpracování důležitého tématu: Prospěšnost čtení tisku (Unie vydavatelů)


 


Za rok 2013 získala agentura AMI Communications v soutěži Česká cena za PR od Asociace Public Relations Agentur (APRA) celkem 13 cen – 3 zlaté, 2 stříbrné, 6 bronzových. Navíc získala ocenění Absolutní vítěz a jednu zvláštní cenu poroty.
Absolutní vítěz za projekt BEZKOLA.cz (Česká pojišťovna)
1. místo v kategorii B2C: BEZKOLA.cz (Česká pojišťovna)
1. místo v kategorii Finanční trh a finanční služby: BEZKOLA.cz (Česká pojišťovna)
1. místo v kategorii On-line média: Vím proč (Skupina ČEZ)
2. místo v kategorii Technologie, IT: HTC One: mobilní hvězda po celý rok
2. místo v kategorii Farmacie, zdravotnický sektor: Záchrana komunikace značky Mentor po kauze odnětí prsou Angelině Jolie (Johnson&Johnson)
3. místo v kategorii Firemní (korporátní komunikace): Soutěž o nejlepší školní oběd (Všeobecná zdravotní pojišťovna)
3. místo v kategorii B2B: Unie vydavatelů: Tisk je mrtvý. Ať žije tisk!
3. místo v kategorii  B2C: HTC One: mobilní hvězda po celý rok
3. místo v kategorii Krizová komunikace: Třídenní uzavření pražského metra hollywoodskými filmaři (Dopravní podnik hl. m. Prahy)
3. místo v kategorii Spotřební zboží: Pravý, nebo Levý Twix s Ondřejem Sokolem a Igorem Chmelou (Wrigley)
3. místo v kategorii Farmacie, zdravotnický sektor: Soutěž o nejlepší školní oběd (Všeobecná zdravotní pojišťovna)
Zvláštní ocenění v kategorii Spotřební zboží: Jak prodat před Vánoci co nejvíce piva (Plzeňský Prazdroj)

Za rok 2013 získala bulharská kancelář AMI Communications ve finále světové soutěže Public Relations projektů SABRE Awards cenu za nejlepší evropskou kampaň v kategorii Advocacy Crisis Management za projekt krizové komunikace pro společnost ČEZ Bulgaria.


Za rok 2012 získala agentura AMI Communications v soutěži Česká cena za PR od Asociace Public Relations Agentur (APRA) celkem osm cen – 4 zlaté a 4 stříbrné.


1. místo v kategorii Farmacie, zdravotnický sektor za projekt "Záchrana reputace nosních kapek Olynth" pro klienta Johnson & Johnson
1. místo v kategorii Průmysl za projekt "Komunikace hromadného propouštění ArcelorMittal Ostrava" pro klienta ArcelorMittal
1. místo v kategorii Technologie, IT za projekt "Návrat značky emporia na český trh" pro klienta emporia Telecom
1. místo v kategorii Online média za projekt "Zavolejte do kompostu" pro klienta emporia Telecom
2. místo v kategorii firemní (korporátní) komunikace za projekt "Návrat značky emporia na český trh" pro klienta emporia Telecom
2. místo v kategorii Spotřební zboží za projekt "Žvýkání už není tabu" pro klienta Orbit
2. místo v kategorii Farmacie, zdravotnický sektor za projekt "Edukativní kampaň na podporu očkování" pro klienta GlaxoSmithKline
2. místo v kategorii Technologie, IT za projekt "Launch Halo 4" pro klienta Microsoft


Jako jediná česká PR agentura se AMI Communications dostala na shortlist Agentur roku v soutěži SABRE Awards* pro region EMEA za rok 2012, kde byla nominována v kategorii Agentura roku východní Evropy.

Za rok 2011 získala agentura AMI Communications v soutěži Česká cena za PR od Asociace Public Relations Agentur (APRA) celkem devět cen a navíc ocenění Absolutní vítěz.

Absolutní vítěz za projekt Komunikace projektu "Čtení pomáhá" pro klienta Charitativní projekt Čtení pomáhá

1. místo v kategorii Průmysl za projekt "Ukradená lokomotiva" pro klienta ŠKODA TRANSPORTATION
1. místo v kategorii Firemní (korporátní) komunikace za projekt "Elektrika je cool" pro klienta ČEZ
1. místo v kategorii Spotřební zboží za projekt "Příběh požehnaného piva pro Vatikán" pro klienta Plzeňský Prazdroj
1. místo v kategorii Společenská odpovědnost a filantropie za projekt "Komunikace projektu Čtení pomáhá" pro klienta Charitativní projekt Čtení pomáhá
2. místo v kategorii Nekomerční sféra a veřejný sektor za projekt "Komunikace projektu Čtení pomáhá" pro klienta Charitativní projekt Čtení pomáhá
3. místo v kategorii Spotřební zboží za projekt "Skittling" pro klienta Wrigley
3. místo v kategorii Firemní (korporátní) komunikace za projekt "Nebezpečí za dveřmi" pro klienta ČEZ
3. místo v kategorii Business-to-Customers (B2C) za projekt "Zahoď mobil" pro klienta ASEKOL
3. místo v kategorii Průmysl za projekt "Nebezpečí za dveřmi" pro klienta ČEZ Prodej

cena

Za rok 2010 získala agentura AMI Communications v soutěži Česká cena za PR od Asociace Public Relations Agentur (APRA) tato ocenění:


1. místo v kategorii B2B za projekt „Zvýšení povědomí o exekutorském úřadu Přerov“ pro klienta Exekutorský úřad Přerov JUDr. Tomáše Vrány
2. místo v kategorii Rychloobrátkové zboží za projekt Americké brusinky (představení a podpora nového produktu), pro klienta Cranberry Marketing Committee
3. místo v kategorii Společenská odpovědnost a filantropie za projekt Oranžové schody (společenský problém pohybových bariér na školách) pro klienta Nadace ČEZ.


Zvláštní cena poroty v kategorii Přeshraniční za projekt „Péčí o svůj domov pomáhejte dětem“ realizované pro klienta Unilever.


Podívejte se na devět nejlepších projektů AMI z roku 2010 včetně těch, které se umístily v soutěži Česká cena za PR.

sabre

V roce 2011 se agentura AMI Communications umístila na shortlistu mezinárodní soutěže PR agentur SABRE Awards 2010 pro region EMEA, a to hned dvakrát: s projektem Žij zdravě (edukační program bojující s nadváhou) pro klienta VZP v kategorii Střední a východní Evropa, a s projektem Oranžové schody (společenský problém pohybových bariér na školách) pro klienta Nadace ČEZ v kategorii Průmysl a výroba.

absolutni vitez

V roce 2009 získala agentura AMI Communications od Asociace Public Relations Agentur (APRA) 1. místo v kategorii Business to Consumer za projekt Bílé šrotovné pro klienta ČEZ a získala tím zároveň ocenění Absolutní vítěz. Další umístění: 1. místo v kategorii Přeshraniční za projekt Budoucnost elektrárny TPP Varna v Bulharsku pro klienta ČEZ Bulharsko 1. místo v kategorii Rychloobrátkové zboží za projekt E-Zubař, vzdělávací seriál o dentální hygieně pro klienta Orbit/Wrigley 2. místo kategorii Jiné za projekt Bílé šrotovné pro klienta ČEZ 3. místo v kategorii Corporate Communications za projekt Vánoční výzkum společnosti Unilever pro klienta Unilever 3. místo v kategorii Medicína/Farmacie za projekt Evropský týden prevence proti rakovině děložního čípku pro klienta GlaxoSmithKline

V roce 2006 získala společnost Plzeňský Prazdroj od Asociace Public Relations Agentur (APRA) 1. místo v kategorii „Corporate Communications“ za projekt „Otevření nové stáčírny v pivovaru v Plzni“. Akce byla podpořena agenturou AMI Communications.

Umístění na shortlistu European Excellence Awards v kategorii „Národní a regionální kampaně – Maďarsko, Česká republika, Slovensko“ pro klienta ČEZ, a. s.

V roce 2008 se agentura AMI Communications umístila na shortlistu European Excellence Awards v kategorii „Národní a regionální kampaně – Maďarsko, Česká republika, Slovensko“ pro klienta ČEZ, a. s.

Cena za 2. místo v kategorii „Community Relations“ pro Asekol, s. r. o.

V roce 2007 získala agentura AMI Communications od Asociace Public Relations Agentur (APRA) 2. místo v kategorii „Community Relations“ za projekt „Nakrmte Šrotozemšťana 2007“ pro klienta Asekol, s. r. o.

Certificate of Excellence pro klienta ČEZ, a. s.

V roce 2008 získala agentura AMI Communications ocenění Certificate of Excellence od SABRE Awards za projekt „Ochrana volně žijících ptáků“ pro klienta ČEZ, a. s.

Cena za 2. místo v kategorii „Přeshraniční projekty“ pro Wrigley

V roce 2008 získala agentura AMI Communications od Asociace Public Relations Agentur (APRA) 2. místo v kategorii „Přeshraniční projekty“ za projekt „Koncentrace za volantem“ pro klienta Wrigley.

Cena za 2. místo v kategorii „Consumer“ pro Wrigley

V roce 2008 získala agentura AMI Communications od Asociace Public Relations Agentur (APRA) 2. místo v kategorii „Business to Consumer“ za projekt „Koncentrace za volantem“ pro klienta Wrigley.

Cena za 1. místo v kategorii „Rychloobrátkové zboží“ pro Wrigley

V roce 2008 získala agentura AMI Communications od Asociace Public Relations Agentur (APRA) 1. místo v kategorii „Rychloobrátkové zboží“ za projekt „Koncentrace za volantem“ pro klienta Wrigley.

Zvláštní ocenění zahraničního porotce v kategorii „Community Relations“ pro Asekol, s. r. o.

V roce 2007 získala agentura AMI Communications od Asociace Public Relations Agentur (APRA) zvláštní ocenění zahraničního porotce v kategorii „Community Relations“ za projekt „Nakrmte Šrotozemšťana 2007“ pro klienta Asekol, s. r. o.

Zvláštní ocenění zahraničního porotce v kategorii „Business to Business PR“ pro Tetra Pak Česká republika, s.r.o.

V roce 2007 získala agentura AMI Communications od Asociace Public Relations Agentur (APRA) zvláštní ocenění zahraničního porotce v kategorii „Business to Business PR“ za projekt „Bez konzervantů“ pro klienta Tetra Pak Česká republika, s. r. o.

Zvláštní ocenění poroty v kategorii „Corporate Communications“ pro Úřad vlády ČR

V roce 2007 získala agentura AMI Communications od Asociace Public Relations Agentur (APRA) zvláštní ocenění poroty v kategorii „Corporate Communications“ za projekt „Proti raketám“ pro klienta Úřad vlády ČR.

Certifikát finalisty soutěže v kategorii „Business to Consumer PR“ pro Microsoft, s. r. o.

V roce 2007 získala agentura AMI Communications od Asociace Public Relations Agentur (APRA) certifikát finalisty soutěže v kategorii „Business to Consumer PR“ za projekt „Uvedení Halo 3“ pro klienta Microsoft, s. r. o.

Certifikát finalisty soutěže v kategorii „New Digital Media a Internet“ pro Unilever ČR, spol. s. r. o.

V roce 2007 získala agentura AMI Communications od Asociace Public Relations Agentur (APRA) certifikát finalisty soutěže v kategorii „New Digital Media a Internet“ za projekt „Natoč Axe efekt“ pro klienta Unilever ČR, spol. s. r. o.

Cena za 1. místo v kategorii „Community Relations“ pro ČEZ, a. s.

V roce 2007 získala agentura AMI Communications od Asociace Public Relations Agentur (APRA) 1. místo v kategorii „Community Relations“ za projekt „Ochrana volně žijících ptáků“ pro klienta ČEZ, a. s.

Cena za 3. místo v kategorii „Internal Communication“ pro Plzeňský Prazdroj

V roce 2006 získala agentura AMI Communications od Asociace Public Relations Agentur (APRA) 3. místo v kategorii „Internal Communication“ za projekt „Interní komunikace nového komunikačního konceptu značky Gambrinus“ pro klienta Plzeňský Prazdroj.

2. místo v kategorii New Digital Media & Internet za projekt „Integrovaná kampaň Axe Meetingpoint“ pro klienta Unilever ČR, spol. s. r. o.

V roce 2006 získala agentura AMI Communications od Asociace Public Relations Agentur (APRA) 2. místo v kategorii „New Digital Media & Internet“ za projekt „Integrovaná kampaň Axe Meetingpoint“ pro klienta Unilever ČR, spol. s. r. o.

Cena za 3. místo v kategorii „Nejlepší B2B časopis“ pro Telefónica O2 Czech Republic, a. s.

V roce 2006 získala agentura AMI Communications od PR Klubu 3. místo v kategorii „Nejlepší B2B časopis“ za publikaci ONE pro společnost Telefónica O2 Czech Republic, a. s.



CZ | EN