Největší PR agentury v České republice podle příjmu z honorářů

2005200620072008200920102011 2012 2013
AMI Communications 74,5 85,7
104
114,7 115 119 131 135 122
Bison & Rose 53,8
59,6 71
81,1 83
90,2
83
85,7*
90,1*
Ogilvy PR 44,5* 57,6* 48,6* 53,9* 52 46,7* 59,3 51,7 48,5
AC&C 23,8 26,8 30,9* 28,9* 20,2* 26,4 22,7 18,5* ***
Native PR 17,4 20,9 21,4* 15,4* 12,6* 18,8* 14,7* 14,8* 14,1*
Donath Business & Media 23,6* 18,8* 17* 20,5* 21* 20,4 15,8 15 12,4*
PR.Konektor
4,7* 8,3 15,6* 15,3* 12,1* 18,1 15,3* 15,9* 15,5*
Ewing PR
21,9* 26,1* 23,5* 23,2* 21,9* 20,8* 25,3* 25,8* 28,8*
Crest Communications 16,7 20,2 28,4* 18,4* 19,5* 21,9 23 *** ***
Fleishman-Hillard 7,5** 8,2** 8,2** 9,4** 14,3** 18,7** 16,6 19,8** ***

Údaje jsou uvedeny v milionech Kč.

Seznam byl sestaven z významných agentur na trhu, které odevzdávají do Sbírky listin Obchodního soudu účetní uzávěrku za příslušný rok a které zveřejňují nebo dříve zveřejňovaly income fee v rámci APRA, aby bylo možné spočítat koeficient poměru billingu (obratu) a income fee.

* Společnost informaci o income fee nezveřejnila. Hodnota je orientačně vypočítaná z údajů dostupných v obchodním rejstříku průměrným koeficientem poměru celkového obratu a income fee agentury v letech, kde income fee zveřejňovala.

** Společnost informace o income fee nezveřejnila. Hodnota je orientačně vypočítaná z celkového obratu agentury uvedeného v obchodním rejstříku koeficientem poměru billingu a income fee největších agentur v minulých letech.

*** Společnost dosud nezveřejnila žádné údaje o tomto roce.

Poslední aktualizace 20. 11. 2015