Oceněné projekty

Jsme dlouhodobě nejoceňovanější agentura v oborových soutěžích.

  • 2007

    Česká cena za public relations (2. ročník)

    2. místo v kategorii „New Digital Media & Internet“ za projekt „Integrovaná kampaň Axe Meetingpoint“ pro klienta Unilever ČR, spol. s. r. o.

    3. místo v kategorii „Internal Communication“ za projekt „Interní komunikace nového komunikačního konceptu značky Gambrinus“ pro klienta Plzeňský Prazdroj

  • 2008

    Česká cena za public relations (3. ročník)

    1. místo v kategorii „Community Relations“ za projekt „Ochrana volně žijících ptáků“ pro klienta ČEZ, a. s.

    2. místo v kategorii „Community Relations“ za projekt „Nakrmte Šrotozemšťana 2007“ pro klienta Asekol, s. r. o.

    Zvláštní ocenění poroty v kategorii „Corporate Communications“ za projekt „Proti raketám“ pro klienta Úřad vlády ČR

    Zvláštní ocenění zahraničního porotce v kategorii „Business to Business PR“ za projekt „Bez konzervantů“ pro klienta Tetra Pak Česká republika, s. r. o.

    Zvláštní ocenění zahraničního porotce v kategorii „Community Relations“ za projekt „Nakrmte Šrotozemšťana 2007“ pro klienta Asekol, s. r. o.

  • 2009

    Česká cena za public relations (4. ročník)

    1. místo v kategorii „Rychloobrátkové zboží“ za projekt „Koncentrace za volantem“ pro klienta Wrigley

    2. místo v kategorii „Business to Consumer“ za projekt „Koncentrace za volantem“ pro klienta Wrigley

    2. místo v kategorii „Přeshraniční projekty“ za projekt „Koncentrace za volantem“ pro klienta Wrigley

    Sabre Awards

    Certificate of Excellence za projekt „Ochrana volně žijících ptáků“ pro klienta ČEZ, a. s.

  • 2010

    Česká cena za public relations (5. ročník)

    1. místo v kategorii Business to Consumer za projekt Bílé šrotovné pro klienta ČEZ a získala tím zároveň ocenění Absolutní vítěz

    1. místo v kategorii Přeshraniční za projekt Budoucnost elektrárny TPP Varna v Bulharsku pro klienta ČEZ Bulharsko

    1. místo v kategorii Rychloobrátkové zboží za projekt E-Zubař, vzdělávací seriál o dentální hygieně pro klienta Orbit/Wrigley

    2. místo kategorii Jiné za projekt Bílé šrotovné pro klienta ČEZ

    3. místo v kategorii Corporate Communications za projekt Vánoční výzkum společnosti Unilever pro klienta Unilever

    3. místo v kategorii Medicína/Farmacie za projekt Evropský týden prevence proti rakovině děložního čípku pro klienta GlaxoSmithKline

  • 2011

    Česká cena za public relations (6. ročník)

    1. místo v kategorii B2B za projekt „Zvýšení povědomí o exekutorském úřadu Přerov“ pro klienta Exekutorský úřad Přerov JUDr. Tomáše Vrány

    2. místo v kategorii Rychloobrátkové zboží za projekt Americké brusinky (představení a podpora nového produktu), pro klienta Cranberry Marketing Committee

    3. místo v kategorii Společenská odpovědnost a filantropie za projekt Oranžové schody (společenský problém pohybových bariér na školách) pro klienta Nadace ČEZ

    Zvláštní cena poroty v kategorii Přeshraniční za projekt „Péčí o svůj domov pomáhejte dětem“ realizované pro klienta Unilever

  • 2012

    Česká cena za public relations (7. ročník)

    Absolutní vítěz za projekt Komunikace projektu "Čtení pomáhá" pro klienta Charitativní projekt Čtení pomáhá

    1. místo v kategorii Průmysl za projekt "Ukradená lokomotiva" pro klienta ŠKODA TRANSPORTATION

    1. místo v kategorii Firemní (korporátní) komunikace za projekt "Elektrika je cool" pro klienta ČEZ

    1. místo v kategorii Spotřební zboží za projekt "Příběh požehnaného piva pro Vatikán" pro klienta Plzeňský Prazdroj

    1. místo v kategorii Společenská odpovědnost a filantropie za projekt "Komunikace projektu Čtení pomáhá" pro klienta Charitativní projekt Čtení pomáhá

    2. místo v kategorii Nekomerční sféra a veřejný sektor za projekt "Komunikace projektu Čtení pomáhá" pro klienta Charitativní projekt Čtení pomáhá

    3. místo v kategorii Spotřební zboží za projekt "Skittling" pro klienta Wrigley

    3. místo v kategorii Firemní (korporátní) komunikace za projekt "Nebezpečí za dveřmi" pro klienta ČEZ

    3. místo v kategorii Business-to-Customers (B2C) za projekt "Zahoď mobil" pro klienta ASEKOL

    3. místo v kategorii Průmysl za projekt "Nebezpečí za dveřmi" pro klienta ČEZ Prodej

  • 2013

    Česká cena za public relations (8. ročník)

    1. místo v kategorii Farmacie, zdravotnický sektor za projekt "Záchrana reputace nosních kapek Olynth" pro klienta Johnson & Johnson

    1. místo v kategorii Průmysl za projekt "Komunikace hromadného propouštění ArcelorMittal Ostrava" pro klienta ArcelorMittal

    1. místo v kategorii Technologie, IT za projekt "Návrat značky emporia na český trh" pro klienta emporia Telecom

    1. místo v kategorii Online média za projekt "Zavolejte do kompostu" pro klienta emporia Telecom

    2. místo v kategorii firemní (korporátní) komunikace za projekt "Návrat značky emporia na český trh" pro klienta emporia Telecom

    2. místo v kategorii Spotřební zboží za projekt "Žvýkání už není tabu" pro klienta Orbit

    2. místo v kategorii Farmacie, zdravotnický sektor za projekt "Edukativní kampaň na podporu očkování" pro klienta GlaxoSmithKline

    2. místo v kategorii Technologie, IT za projekt "Launch Halo 4" pro klienta Microsoft

  • 2014

    Česká cena za public relations (9. ročník)

    Absolutní vítěz za projekt BEZKOLA.cz (Česká pojišťovna)

    1. místo v kategorii B2C: BEZKOLA.cz (Česká pojišťovna)

    1. místo v kategorii Finanční trh a finanční služby: BEZKOLA.cz (Česká pojišťovna)

    1. místo v kategorii On-line média: Vím proč (Skupina ČEZ)

    2. místo v kategorii Technologie, IT: HTC One: mobilní hvězda po celý rok

    2. místo v kategorii Farmacie, zdravotnický sektor: Záchrana komunikace značky Mentor po kauze odnětí prsou Angelině Jolie (Johnson&Johnson)

    3. místo v kategorii Firemní (korporátní komunikace): Soutěž o nejlepší školní oběd (Všeobecná zdravotní pojišťovna)

    3. místo v kategorii B2B: Unie vydavatelů: Tisk je mrtvý. Ať žije tisk!

    3. místo v kategorii  B2C: HTC One: mobilní hvězda po celý rok

    3. místo v kategorii Krizová komunikace: Třídenní uzavření pražského metra hollywoodskými filmaři (Dopravní podnik hl. m. Prahy)

    3. místo v kategorii Spotřební zboží: Pravý, nebo Levý Twix s Ondřejem Sokolem a Igorem Chmelou (Wrigley)

    3. místo v kategorii Farmacie, zdravotnický sektor: Soutěž o nejlepší školní oběd (Všeobecná zdravotní pojišťovna)

    Zvláštní ocenění v kategorii Spotřební zboží: Jak prodat před Vánoci co nejvíce piva (Plzeňský Prazdroj)

  • 2015

    Česká cena za public relations (10. ročník)

    1. místo v kategorii Finanční trh a finanční služby: ČP krimi aneb pojistné podvody 2014 (Česká pojišťovna)

    1. místo v kategorii Spotřební zboží/Consumer Goods: Škola úsměvu (Wrigley)

    1. místo v kategorii Farmacie zdravotnický sektor: Vzdělávací akademie pro novináře o očkování (Česká vakcinologická společnost ČLS JEP)

    1. místo v kategorii Průmysl: ArcelorMittal, přítel regionu (ArcelorMittal)

    1. místo v kategorii Tiskové konference: ČP krimi aneb pojistné podvody 2014 (Česká pojišťovna)

    2. místo v kategorii Spotřební zboží/Consumer Goods: Granko na módní retro vlně (Granko)

    2. místo v kategorii Farmacie zdravotnický sektor: Od neznámé značky k mediálně nejznámější (Johnson&Johnson/Mentor)

    2. místo v kategorii Akce a události/Event: Škola úsměvu (Wrigley)

    3. místo v kategoriiDigital & Social media: Rozchod Dary a Rytmuse (Wrigley)

    3. místo v kategoriiSólokapr/Media placement: Rozchod Dary a Rytmuse (Wrigley)

    Cena za zpracování důležitého tématu: Prospěšnost čtení tisku (Unie vydavatelů)

    European Excellence Awards 2015

    1. místo v regionílní kategorii pro projekt: Jaké to je mít Alzheimera? (Alzheimercentrum) 

  • 2016

    Česká cena za public relations (11. ročník)

    1. místo v kategorii Firemní (korporátní) komunikace: Řidičkou v týmu C. S. Cargo (C. S. Cargo)

    1. místo v kategorii Interní komunikace: Zákaz kouření v ArcelorMittal Ostrava (ArcelorMittal Ostrava)

    1. místo v oborové kategorii Farmacie, zdravotnický sektor:
    Skrytá kamera na Febiofestu: Jaké to je mít Alzheimera? (Alzheimercentrum)

    1. místo v oborové kategorii Průmysl: Představení designového konceptu
    ZETOR by Pininfarina (ZETOR TRACTORS)

    1. místo v oborové kategorii Služby: Řidičkou v týmu C. S. Cargo (C. S. Cargo) 

    1. místo v kategorii Akce a události: Skrytá kamera na Febiofestu: Jaké to je mít Alzheimera? (Alzheimercentrum)

    1. místo v kategorii Tiskové konference: Tisková konference ePokladna - na EET jsme připraveni (Vodafone Czech Republic)

    2. místo v kategorii Business-to-Business: Dell od A do Z (Dell)

    2. místo v oborové kategorii Služby: Stárneme, kdo se o nás postará? (Maltézská pomoc) 

    3. místo v kategorii Business-to-Business: Představení designového konceptu
    ZETOR by Pininfarina (ZETOR TRACTORS)

    3. místo v kategorii Business-to-Costumer: Stárneme, kdo se o nás postará? (Maltézská pomoc)

    European Excellence Award 2016

    Ocenění, které se uděluje PR projektům napříč Evropou, v kategorii "Doprava a logistika" za projekt "Řidičkou v týmu C.S. CARGO"

  • 2017

    Česká cena za public relations (12. ročník)

    1. místo v oborové kategorii Služby: Sexuální násilí doma není tabu (Persefona z.s.)

    1. místo v oborové kategorii Farmacie, zdravotnický sektor: 4 z 10 Čechů je nevěrných, jen 1 z 10 nevěrníků ale absolvuje testy na pohlavní choroby (GSK)

    3. místo v kategorii Firemní (korporátní) komunikace: Záchrana evropského ocelářství před levným dovozem z Číny (ArcelorMittal Ostrava)

Oceněné projekty

Jak jsme odkrývali tabu

Na jaře 2016 se brněnská společnost Persefona, která pomáhá obětem domácího a sexuálního násilí, rozhodla otevřít komunikační kampaní debatu a informovat širokou veřejnost o problematice sexuálního násilí v ČR. Navrhli jsme nejít v kampani typickou cestou šokujících vizuálů, ale praco…

Na Den otců mysli na prevenci a běž s tátou na vyšetření

Astellas Pharma se dlouhodobě věnuje osvětě v oblasti rakoviny prostaty. Toto intimní téma si klestí cestu českým mediálním světem velmi pomalu. Je však nutné přesvědčovat novináře, že nesmí zůstat tabu. Naším úkolem v této kampani bylo přimět české muže, aby včas absolvovali preventivní v…

O nevěře Čechů a jejích rizikách

Počet lidí s HIV stále roste. Kvůli absenci edukačních kampaní zvláště mladí ztrácejí obavy z HIV. Náš klient, farmaceutická společnost GSK, si proto přál vytvořit kampaň cílenou na homosexuály, bisexuály a ženy v partnerském vztahu, druhotně pak na celou populaci včetně teenagerů, která by zvýšila …

Stárneme, kdo se o nás postará?

Jak navýšit byznys obecně prospěšné společnosti? Na to jsme hledali odpověď, když jsme loni na podzim pro Maltézskou pomoc navrhovali tříměsíční kampaň. Měli jsme informovat veřejnost a zvýšit poptávku po službě terénní osobní asistence, která je jedinou placenou službou&nbs…

Řidičkou v týmu C.S.CARGO

Kampaň, která představila české ženy za volantem kamionů Český průmysl v posledních letech znovu ožil. Média píší o navýšení výroby, importu a exportu. Ruku v ruce s tím jde často diskutované téma nedostatku řidičů, kteří by to všechno měli někam převézt.  Společnost C.S.CARGO s…

Ocelárna nekuřáckou firmou

Kouření způsobuje onemocnění srdce a cév, zvyšuje riziko infarktu a je zodpovědné až za třetinu nádorových onemocnění. Přesto je v České republice 2,4 mil. kuřáků. Společnost ArcelorMittal Ostrava se rozhodla odstartovat v září roku 2014 kampaň s cílem stát se do roka kompletně n…

Jaké to je mít Alzheimera?

Nebezpečí Alzheimerovy choroby (ACh) v ČR roste rapidním tempem. Do roku 2050 by nemocí mělo trpět až půl milionu lidí. Zároveň se stupňuje konkurenční boj na poli společností poskytujících sociální služby pacientům s Alzheimerem. Právě proto Alzheimercentrum spojilo své síly s námi, abych…

HTC One: Mobilní hvězda pro celý rok

HTC se dlouhodobě profiluje jako trendsetter v oblasti mobilních technologií a inovací. Pro celoroční PR komunikaci v roce 2013 jsme disponovali pouze jedním produktem, a to mobilním telefonem HTC One. Produkt měl malou ATL podporu a minimální externí náklady. Jako komunikační příležitost jsme využi…

Pravý, nebo Levý Twix?

Značka Twix realizovala spotřebitelskou soutěž s klasickou mechanikou: kup produkt, zadej unikátní kód na webových stránkách a vyhraj. Toto téma je velmi těžké medializovat, protože každá druhá FMCG společnost soutěže podobného typu realizuje minimálně 2x ročně. Zadáním PR agentury nebylo jen vygene…

I ve školní jídelně si můžete pochutnat

Soutěž O nejlepší školní oběd byla součástí projektu Žij zdravě, který agentura AMI Communications realizovala od roku 2007 pro největší zdravotní pojišťovnu v ČR. Touto kontinuální aktivitou jsme každoročně otevírali veřejnou debatu na téma kvality stravování ve školních jídelnách a pomáhali budova…

BEZKOLA.cz aneb Krádeže jízdních kol na vlastní oči

Projektem BEZKOLA.cz jsme uprostřed cyklistické sezóny ukázali, jak rychle zloději ukradnou jízdní kola a jak se dá kolo pojistit. V průběhu července a srpna 2013 Česká pojišťovna nastražila v centrech největších českých měst 14 nezabezpečených kol. Detektivové se skrytou kamerou sledovali, za jak d…

Jak prodat před Vánoci co nejvíce piva

Každoročním zadáním je zviditelnit ležák Pilsner Urquell v souvislosti s Vánocemi a podpořit tak jeho prodeje v jednom ze tří sezónních prodejních období. Potíž bývá v tom, že standardní předvánoční aktivity značky (edice litrových lahví, nefiltrované pivo v hospodách) jsou už „okoukané“ a média pra…

Vím proč

Skupina ČEZ bude do konce roku 2020 potřebovat nabrat 5 až 6 tisíc techniků za zaměstnance odcházející do důchodu a odhaduje se, že v Česku bude v horizontu pěti let chybět až 14 tisíc mladých techniků. ČEZ technické vzdělávání podporuje dlouhodobě, protože potřebuje do budoucna zajistit dostatek kv…

Čtěte příbalové letáky

Cílem čtyřměsíční kampaně pro značku Olynth bylo po negativní reportáži ČT o závislosti na nosních kapkách edukovat veřejnost v oblasti jejich užívání a zároveň představit Olynth, a nosní kapky obecně, jako bezpečný přípravek pro léčbu rýmy. V kampani jsme ukázali, že lidé nečtou příb…

Požehnané plzeňské pivo pro Vatikán

Klient nám zadal „pokud možno s nulovými náklady zviditelnit ležák Pilsner Urquell v souvislosti s Velikonocemi", jedním ze tří sezónních prodejních období této značky. Vytvořili jsme příběh, který spojil tradiční český produkt (pivo) se společensko-kulturní událostí celoevropského rozměru…

Etiketa žvýkání

Projektem se nám podařilo velmi efektivně oslovit cílovou skupinu, která byla dosud v komunikaci značky Orbit lehce opomíjena. Na základě dat dodaných klientem jsme navrhli komunikační strategii zaměřenou na střední a starší cílovou skupinu s cílem vyvrátit bariéry vztahující se ke společe…

Skittling: umění mlsat

Na český trh vstupovala nová značka cukrovinek, kterou jsme měli zábavnou a nepředvídatelnou formou představit teenagerům. Vymysleli jsme spolu s reklamní a digitální agenturou fiktivní aktivitu, která splňovala zadání značky a která kreativně oslovila cílovou skupinu. Úkolem bylo vymyslet nezv…

Jak je to s tím očkováním?

Veřejnost má mizivé povědomí o problematice očkování. V ČR navíc převažuje nezájem lidí o nepovinné očkování, je tu i výrazná lobby antivakcinačních skupin. Cílem naší kampaně pro vakcíny klienta GlaxoSmithKline bylo významně rozšířit pozitivní medializaci očkování a zvýšit povědomí široké veře…

Ukradená lokomotiva

Jak jsme využili krizové situace k pozitivní komunikaci? V roce 2011 se nám podařilo využít negativní situace, kdy v Rakousku exekutor zabavil lokomotivu Škoda 380, a otočit jí v pozitivní informování o hi-tech výrobku Škody Transportation, na který můžeme být jako Češi hrdí. Veřejnos…

Čtení pomáhá

V lednu 2011 vzniká v České republice unikátní projekt: za každou přečtenou knihu dostane dítě 50 korun, které věnuje na charitu. Cílem je zvýšit čtenářskou gramotnost českých dětí a pomoci potřebným. S nápadem přišel iniciátor a donátor projektu v lednu, v dubnu nás če…

Bílé šrotovné ČEZ

Bílé šrotovné ČEZ bylo jednou z nejviditelnějších kampaní roku 2009, již ocenila řada marketingových odborníků. Díky vtipnému názvu s aktuálním podtextem přilákala pozornost veřejnosti i médií a inspirovala další firmy k imitaci konceptu „šrotovného". Post-test potvrdil u cílové …

Vážení klienti,

z důvodu plánované odstávky elektřiny ve dnech 20. a 23. 10. nebude funkční náš poštovní server ani pevné linky. Proto prosíme, své konzultanty kontaktujte výhradě na mobilním telefonu, popřípadě volejte na telefonní číslo 724 722 397. Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení

AMI Communications