Politika zajímá většinu Čechů asi tolik co celebrity

Politika zajímá většinu Čechů asi tolik co celebrity Jaká zpravodajská témata zajímají Čechy nejvíce? Výsledky průzkumu agentur AMI Communications a STEM/MARK vypovídají hodně o životním stylu...

více

S blížícím se hokejovým mistrovstvím světa sponzoři více komunikují na sociálních sítích

S blížícím se hokejovým mistrovstvím světa sponzoři více komunikují na sociálních sítích. Průzkum společnosti Digital Communications ukázal, že s blížícím se mistrovstvím světa naprostá většina...

více

Trust Barometer 2014 - Důvěra Čechů v instituce konečně na vzestupu

Důvěra Čechů v instituce konečně na vzestupu Zatímco loňské výsledky mezinárodní studie o důvěryhodnosti osob a institucí Edelman Trust Barometr ukazovaly Čechy jako pesimisty, letošní výsledky...

více

Trust Barometer 2013 - Akademikům a odborníkům „ano“, CEO a úředníkům „ne“

Za nejvíce důvěryhodné osoby považujeme akademiky a odborníky. Věříme také technickým expertům a „lidem, jako jsem já". Nejméně důvěry jsme vyjádřili zástupcům vlády a úředníkům, generálním ředitelům...

více

Trust Barometer 2013 - Svět začal letos myslet pozitivně, ale v Česku se prohlubuje pesimismus

Mezinárodní studie o důvěryhodnosti osob a institucí Edelman Trust Barometr ukázala, že zatímco ve světě se situace po roce 2012 relativně stabilizovala, v České republice se obecná skepse vůči...

více

Generace „Millenials“ zvyšuje svůj vliv

Agentura Edelman* v prosinci 2012 zveřejnila výsledky své studie 8095® 2.0, která zkoumá ambice a názory tzv. Millenials - lidí, kteří se narodili v letech 1980-1995 a jsou první generací...

více

Jak vidí komunikaci změn change manageři?

Klíčová je interní komunikace Tématem letošního Public Relations Summitu, nejvýznamnější oborové konference o PR na českém trhu, byl „Change management - komunikace při řízení změn". AMI...

více

Komunikaci s veřejností za důležitou považuje devět z deseti firem

Pro firmy působící v Česku je důležité, jak jsou vnímány veřejností, a uvědomují si význam public relations. Drtivá většina z nich považuje PR za nezbytnou součást své firemní komunikace. Mezi...

více

Trust Barometer 2012 - Kolikrát musí lidé slyšet informaci, aby jí uvěřili?

Šedesát tři procent lidí na celém světě věří takové informaci, kterou zaznamenají třikrát až pětkrát. Češi se oproti průměru ve světě i v EU projevují jako více opatrní. Čtvrtina z nich totiž...

více

GoodpurposeTM Consumer Study

Agentura Edelman* v květnu 2012 zveřejnila výsledky dalšího ročníku své studie GoodpurposeTM Consumer Study, která zkoumá, jaké postoje lidé zaujímají ke specifickým společenským problémům a jakou...

více

Trust Barometer 2012 - Komu lidé důvěřují

Zatímco lidé v ČR projevili důvěru v byznys a NGOs ve své zemi - firmám důvěřují z 54 % a nevládním organizacím z 57 %, v EU a ve světě je situace horší. Evropu bychom mohli označit za kontinent...

více

Field and Fork 2012

Přemýšlejí spotřebitelé správně o tom, co mají pro své zdraví udělat sami, a co pro to mají udělat potravinářské firmy? Agentura Edelman* právě zveřejnila výsledky své studie „Field and Fork", ve...

více

Marketing a moderní rodina zítřka 2012

Co mohou značky udělat pro to, aby byly i v budoucnu relevantní pro své cílové skupiny rodin nebo jejich jednotlivých členů? Agentura Edelman* v lednu 2012 zveřejnila výsledky své studie „Marketing...

více

Social Media And Financial Communications H1 2011

Podle pololetní zprávy Sociální Média a Financial Comunication, kterou v říjnu 2011 zpracoval Edelman, bude rok 2012 průlomový, co se týče využití sociálních médií ze strany světového byznysu...

více

Co si myslí CEO v ČR o reputaci a komunikaci svých firem?

AMI Communications provedla v říjnu 2011 krátký výzkum mezi generálními řediteli společností, pro které pracuje. Na otázky týkající se formování pověsti společností či institucí nám odpovědělo 20...

více



CZ | EN