Díky dlouholeté spolupráci s Pamětí národa pojalo C.S.CARGO oslavy 100. výročí vyhlášení republiky trochu jinak. Společnost pojmenovala 10 kamionů jmény (ne)známých hrdinů a hrdinek uplynulého století, kteří se nebáli bojovat za svou zemi. Připomenutím jejich příběhů v poselství s názvem „Každý národ má své hrdiny. Nezapomínáme!“ jim chtěla vyjádřit úctu a sdělit, že i právě díky nim zažíváme v současnosti nejlepší roky naší země.

 

Ve spolupráci s reklamní agenturou Werk Camp jsme projekt dokumentovali od samotného začátku (tj. příprava kamionů a jejich křest, akce pro zaměstnance) až do konce (ohlasy žijících potomků hrdinů a jejich vyjádření pro komunikaci se zaměstnanci a partnery C.S.CARGO). Vytvořené podklady (video, microsite, fotografie) jsme využili na vhodných komunikačních platformách (web C.S.CARGO, intranet společnosti, newsletter pro partnery, sociální sítě, kamiony byly vidět při nakládkách/vykládkách u partnerů).

 

S minimálními náklady jsme získali dosah poměrně velké skupiny čtenářů (2 331 529) v celkem 19 mediálních výstupech. Kromě všech oborových dopravních médií téma zveřejnil ve speciálním článku i portál iDNES. Zaznamenali jsme pozitivní zpětnou vazbu od zaměstnanců i obchodních partnerů, a dokonce se ozvali i někteří potomci propagovaných hrdinů, kteří byli rádi za zveřejnění příběhů členů svých rodin.

KLIENT

C.S.CARGO

DATUM REALIZACE

Září–říjen 2018

ROZSAH KAMPANĚ

Media relations