Naše práce

Britská filmová hvězda rozsvítila vánoční výzdobu v Centru Chodov

Zařídili jsme, aby o příjezdu herce Billa Nighyho do Prahy věděli opravdu všichni

Klient
Unibail-Rodamco-Westfield
Datum realizace
říjen/listopad 2018

AMI v říjnu a listopadu zajistila kompletní medializaci příjezdu slavné britské filmové star Billa Nighyho, který ztvárnil roli rockera Billyho Macka ve filmu Láska nebeská, do Centra Chodov, aby zde rozsvítil letošní vánoční výzdobu. Stalo se tak v rámci letošního konceptu Centra oslavit Vánoce ve stylu filmu Láska nebeská.

Centrum Chodov se snaží každoročně o Vánocích připravit pro své návštěvníky zajímavý program. Na podzim roku 2018 čekala AMI Communications velká výzva. Pražské obchodní Centrum Chodov si totiž za ústřední motiv letošních Vánoc zvolilo jeden z nejikoničtějších vánočních filmů Láska nebeská. Červené mašle, anglické telefonní budky nebo poštovní schránky, to vše jste mohli v Centru během Vánoc najít. No a jakou známou osobnost by bylo vhodné pozvat na slavnostní rozsvícení vánoční výzdoby? Volba padla na britského herce Billa Nighyho, hvězdu tohoto filmu. Našim úkolem bylo celou akci náležitě zmedializovat.

Cílem mediálních aktivit bylo, jak aby o akci informovalo co nejvíce médií, tak abychom vzbudili dostatečný zájem u veřejnosti o osobní návštěvu Centra v den jejího konání. Proto jsme zvolili strategii vyvolání zájmu médií již měsíc před příjezdem slavného herce tak, aby vznikl „hype“, očekávání, a aby se na den D těšila jak veřejnost, tak novináři.

Připravili jsme soubor aktivit, které měly podpořit zvolenou strategii. Přibližně měsíc před příjezdem herce jsme vypustili do médií tiskovou zprávu o jeho příjezdu a spustili první vlnu medializace. Ta vyvolala okamžitý zájem médií a jelo se dál.

Následně jsme 2 týdny před příjezdem Billyho na klíčové novináře rozeslali direct mail s DVD Láska nebeská, vánoční čepicí, vánoční čokoládou a pozvánkou na tiskovou konferencí. Vše zabalené do elegantní bílé krabičky a převázané červenou stuhou, což je motiv obálky filmu Láska nebeská.

Cílem bylo neustále novináře udržovat ve střehu, nedovolit jim zapomenout, co se chystá. 10 dnů před akcí jsme rozeslali oficiální pozvánku elektronickou cestou a až do jejího konání udržovali telefonický kontakt s vybranými klíčovými médii.

Když přišel den D, našim úkolem bylo koordinovat tiskovou konferenci, která se uskutečnila ve VIP sálu Cinema City Chodov, kam se vejde pouze 40 osob. Do poslední chvíle jsme tak vybírali, která média ano, a která ne, abychom se všichni vešli. Dalším omezením bylo, že tým Billa rozhodl, že máme jen 30 minut na separátní rozhovory. Vybrali jsme proto 7 klíčových médií, každému dali 4 minuty a pečlivě stopovali čas. Každá sekunda hrála roli.

Akce měla mimořádný mediální úspěch. Na tiskovou konferenci se nám podařilo vměstnat 20 TOP českých médií, vše organizačně proběhlo bez jediného škobrtnutí a naše aktivity zaznamenaly přes 100 mediálních výstupů včetně ČTK, iDNES.cz, SeznamZprávy.cz, Český rozhlas, Nova, Prima, Blesk, Novinky.cz. Celkový počet příležitostí ke zhlédnutí sdělení (OTS) přesáhl 60 milionů.

Vážení klienti,

z důvodu plánované odstávky elektřiny ve dnech 20. a 23. 10. nebude funkční náš poštovní server ani pevné linky. Proto prosíme, své konzultanty kontaktujte výhradě na mobilním telefonu, popřípadě volejte na telefonní číslo 724 722 397. Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení

AMI Communications