Naše práce

Jak jsme obalili telefon do kešu oříšků

Uvedení nové značky mobilních telefonů na český trh

Klient
Coolpad
Datum realizace
září 2015
Kategorie
Media relations: B2C
Rozsah kampaně
PR, produktová komunikace, event

Vstoupit na nový evropský trh není pro neznámého čínského výrobce elektroniky rozhodně jednoduchý úkol. Konkurence je velká a zejména v Česku s sebou spojení Číny a elektroniky nese určité stigma i přes nepopiratelnou kvalitu a technologickou vyspělost některých výrobků. Společnost Coolpad se na nás obrátila, abychom jí s tímto úkolem pomohli a představili ji a její mobilní telefony ve velkém stylu a v co nejlepším světle zákazníkům nejen u nás, ale v celé střední a východní Evropě.

Po dohodě s klientem jsme za tímto účelem rozhodli zorganizovali event, na který by nikdo jen tak nezapomněl, a který by měl co nejlepší dopad na publicitu. Kromě toho jsme chtěli informovat česká i zahraniční média a jejich čtenáře o dlouhé historii firmy, vyhnout se negativním reakcím ve smyslu levného čínského zboží, a připravit dobré podmínky pro navázání další spolupráce s médii.

Event jsme uskutečnili v Občanské plovárně v Praze a zahalili ji do modrých dekorací ve stylu značky Coolpad. Následný program večírku byl úzce spjat se značkou a jejími produkty. K tomu jsme využili téma kešu oříšků, které se při výrobě skutečně přidávaly do zadního krytu jednoho z telefonů. V očekávání velké účasti jsme připravili řadu zábavných atrakcí a bohatý program. Nechyběl slavnostní přípitek, představení nových mobilních zařízení, fotokoutek, soutěže spojené s použitím chytrých telefonů Coolpad, akustické hudební vystoupení, speciální Flyboard Show na Vltavě a také světelná show ušitá klientovi na míru. O hudební doprovod na závěrečné afterparty se postaral DJ Mardoša.

Logisticky náročná akce, jejíž součástí bylo také kompletní zajištění ubytování a dopravy pro mezinárodní hosty, dopadla velmi úspěšně. Dorazilo 221 hostů, 56 partnerů a 93 novinářů z 62 médií včetně blogerů a lifestylových novinářů, které zpravidla technické vychytávky příliš nezajímají. O akci vyšlo 16 brandovaných výstupů. Obsah se spontánně šířil na sociálních sítích a my tak dosáhli toho, o co šlo klientovi především: široké publicity napříč mediálními platformami v celé střední i východní Evropě.

Vážení klienti,

z důvodu plánované odstávky elektřiny ve dnech 20. a 23. 10. nebude funkční náš poštovní server ani pevné linky. Proto prosíme, své konzultanty kontaktujte výhradě na mobilním telefonu, popřípadě volejte na telefonní číslo 724 722 397. Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení

AMI Communications