Naše práce

Jak jsme s Evropskou komisí vyjeli na Colours 

#spolecneladime

Klient
Evropská komise v ČR  
Datum realizace
léto 2019  
Rozsah kampaně
Online komunikace, event 

Na kulturních festivalech se kromě firem prezentují také veřejné instituce. Očekávání od stánků oficiálních autorit jsou však u návštěvníků rozpačitá. Cílem naší kampaně bylo spojit se s akcí roku neotřele. Jak se nám podařilo do stanu #barvyevropy nalákat a poté zabavit 7 tisíc návštěvníků? Akci jsme dodali novou šťávu kampaní s motivem #společněladíme.     

Do kampaně před akcí jsme zapojili známé osobnosti, které pomohly s šířením zpráv o naší události (probíhala paralelně vedle události Colours). Starší koncept akce #barvyevropy jsme oživili novým motivem #společněladíme, který se nesl celou kampaní a spojil veškeré aktivity. Navíc symbolizoval vztah „barev“ a „Evropy“ (rozdílnost, souznění, společné ladění názorů). Návštěvníkům jsme zprostředkovali „ladící“ zážitky, které je donutily hashtag sdílet. Nový byl nejen zábavný obsah, ale i forma: hra, umění, videa a samozřejmě interaktivita.    

Kampaň jsme vykopli na sociálních sítích – videem za nulové náklady, jak #spolecneladime u nás v AMI. Dílem jsme odstartovali soutěž o lístky na Colours. Soutěžící měli za úkol vytvořit vlastní kreativní dílko na téma #spolecneladime a zároveň jsme tak získali další obsah pro sdílení.    

Pro samotný festival jsme zorganizovali historicky první HonestGuide z Colours od Janka Rubeše, který jej odvysílal na našem profilu. Janek si s ostatními návštěvníky vyzkoušel interaktivní aktivity, jako malování vlastních festivalových čapek, airbrush tetování s originálním motivem od slavné Míly Fürstové, jamování. Dění ve stanu jsme propojili také s kampaní na sociálních sítích. Tam se totiž kromě videí, fotek, zachycujících dění ve stanu a návštěvy známých osobností, objevovaly i soutěžní díla návštěvníků, kteří se ucházeli o lístky na další ročník Colours.     

Úspěšně se nám povedlo propojit offline i online část kampaně. V události na FB jsme za minimální budget oslovili přes 17 tisíc lidí. Celkový dosah 12 postů v události se vyšplhal na 205 878 lidí. Získali jsme 33 originálních soutěžních příspěvků a 10 tisíc zhlédnutí historicky prvního HonestGuidestreamu. Do stanu na Colours dorazilo 7 tisíc lidí, někteří opakovaně. I úředníci umí tedy překvapit!   

Vážení klienti,

z důvodu plánované odstávky elektřiny ve dnech 20. a 23. 10. nebude funkční náš poštovní server ani pevné linky. Proto prosíme, své konzultanty kontaktujte výhradě na mobilním telefonu, popřípadě volejte na telefonní číslo 724 722 397. Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení

AMI Communications