Jsme dlouhodobě nejoceňovanější agentura v oborových soutěžích.
- 2007
Česká cena za public relations (2. ročník)
1. místo pro Plzeňský prazdroj za projekt „Otevření nové plnírny Plzeňského pivovaru“ v kategorii „Korporátní komunikace“. Tento projekt proběhl ve spolupráci s AMI Communications.
2. místo v kategorii „New Digital Media & Internet“ za projekt „Integrovaná kampaň Axe Meetingpoint“ pro klienta Unilever ČR
3. místo v kategorii „Interní komunikace“ za projekt „Interní komunikace nového komunikačního konceptu značky Gambrinus“ pro klienta Plzeňský Prazdroj
další ocenění
3. místo PR Klubu v kategorii Nejlepší B2B Magazín za „ONE“, magazín Telefónicy O2 Česká republika
- 2008
Česká cena za public relations (3. ročník)
1. místo v kategorii „Community Relations“ za projekt „Ochrana volně žijících ptáků“ pro klienta ČEZ
2. místo v kategorii „Community Relations“ za projekt „Nakrmte Šrotozemšťana 2007“ pro klienta Asekol
Zvláštní ocenění poroty v kategorii „Korporátní komunikace“ za projekt „Proti raketám“ pro klienta Úřad vlády ČR
Zvláštní ocenění zahraničního porotce v kategorii „Business to Business PR“ za projekt „Bez konzervantů“ pro klienta Tetra Pak Česká republika
Zvláštní ocenění zahraničního porotce v kategorii „Community Relations“ za projekt „Nakrmte Šrotozemšťana 2007“ pro klienta Asekol
Certifikát APRA za 2. místo v kategorii „Business to Consumer PR“ za „Uvedení Halo 3“, projekt navržený pro Microsoft
Certifikát APRA za 2. místo v kategorii „New Digital Media & Internet“ za „Film AXE efekt“, projekt pro Unilever ČR.
- 2009
Česká cena za public relations (4. ročník)
1. místo v kategorii „Rychloobrátkové zboží“ za projekt „Koncentrace za volantem“ pro klienta Wrigley
2. místo v kategorii „Business to Consumer“ za projekt „Koncentrace za volantem“ pro klienta Wrigley
2. místo v kategorii „Přeshraniční projekty“ za projekt „Koncentrace za volantem“ pro klienta Wrigley
Sabre Awards
Certificate of Excellence za projekt „Ochrana volně žijících ptáků“ pro klienta ČEZ
European Excellence Awards
Užší výběr v kategorii „National and Regional Campaigns – Hungary, Czech Republic, Slovakia“ s projektem pro ČEZ
- 2010
Česká cena za public relations (5. ročník)
Absolutní vítěz za projekt „Bílé šrotovné“ pro klienta ČEZ
1. místo v kategorii „Business to Consumer“ za projekt „Bílé šrotovné“ pro klienta ČEZ
1. místo v kategorii „Přeshraniční projekty“ za projekt „Budoucnost elektrárny TPP Varna“ v Bulharsku pro klienta ČEZ Bulharsko
1. místo v kategorii „Rychloobrátkové zboží“ za projekt „E-Zubař, vzdělávací seriál o dentální hygieně“ pro klienta Orbit/Wrigley
2. místo kategorii „Jiné“ za projekt „Bílé šrotovné“ pro klienta ČEZ
3. místo v kategorii „Korporátní komunikace“ za projekt „Vánoční výzkum společnosti Unilever“ pro klienta Unilever ČR
3. místo v kategorii „Medicína/Farmacie“ za projekt „Evropský týden prevence proti rakovině děložního čípku“ pro klienta GlaxoSmithKline
- 2011
Česká cena za public relations (6. ročník)
1. místo v kategorii „B2B” za projekt „Zvýšení povědomí o exekutorském úřadu Přerov“ pro klienta Exekutorský úřad Přerov JUDr. Tomáše Vrány
2. místo v kategorii „Rychloobrátkové zboží“ za projekt „Americké brusinky (představení a podpora nového produktu)“, pro klienta Cranberry Marketing Committee
3. místo v kategorii „Společenská odpovědnost a filantropie“ za projekt „Oranžové schody (společenský problém pohybových bariér na školách)“ pro klienta Nadace ČEZ
Zvláštní cena poroty v kategorii „Přeshraniční za projekt“ za projekt „Péčí o svůj domov pomáhejte dětem“ realizované pro klienta Unilever
- 2012
Česká verze:
Česká cena za PR (7. ročník)
Absolutní vítěz za projekt „Komunikace projektu Čtení pomáhá“ pro klienta charitativní projekt Čtení pomáhá
1. místo v kategorii „Průmysl“ za projekt "Ukradená lokomotiva" pro klienta ŠKODA TRANSPORTATION1. místo v kategorii „Korporátní komunikace“ za projekt "Elektrika je cool" pro klienta ČEZ
1. místo v kategorii „Spotřební zboží“ za projekt "Příběh požehnaného piva pro Vatikán" pro klienta Plzeňský Prazdroj
1. místo v kategorii „Společenská odpovědnost a filantropie“ za projekt "Komunikace projektu Čtení pomáhá" pro klienta charitativní projekt Čtení pomáhá
2. místo v kategorii „Nekomerční sféra a veřejný sektor“ za projekt "Komunikace projektu Čtení pomáhá" pro klienta charitativní projekt Čtení pomáhá
3. místo v kategorii „Spotřební zboží“ za projekt "Skittling" pro klienta Wrigley
3. místo v kategorii „Korporátní komunikace“ za projekt „Nebezpečí za dveřmi“ pro klienta ČEZ
3. místo v kategorii „Business to Consumer“ za projekt „Zahoď mobil“ pro klienta ASEKOL
3. místo v kategorii „Průmysl“ za projekt „Nebezpečí za dveřmi“ pro klienta ČEZ Prodej
- 2013
Česká cena za PR (8. ročník)
1. místo v kategorii „Farmacie, zdravotnický sektor“ za projekt „Záchrana reputace nosních kapek Olynth“ pro klienta Johnson & Johnson
1. místo v kategorii „Průmysl“ za projekt „Komunikace hromadného propouštění ArcelorMittal Ostrava“ pro klienta ArcelorMittal
1. místo v kategorii „Technologie, IT“ za projekt „Návrat značky emporia na český trh“ pro klienta emporia Telecom.
1. místo v kategorii „Online média“ za projekt „Zavolejte do kompostu“ pro klienta emporia Telecom.
2. místo v kategorii „Korporátní komunikace“ za projekt „Návrat značky emporia na český trh“ pro klienta emporia Telecom.
2. místo v kategorii „Spotřební zboží“ za projekt „Žvýkání už není tabu“ pro klienta Orbit.
2. místo v kategorii „Farmacie, zdravotnický sektor“ za projekt „Edukativní kampaň na podporu očkování“ pro klienta GlaxoSmithKline.
2. místo v kategorii „Technologie, IT“ za projekt „Launch Halo 4“ pro klienta Microsoft.
European Excellence Awards
1. místo za projekt „Soutěž o nejlepší školní oběd“ realizovaný pro Všeobecnou zdravotní pojišťovnu
Short list za projekt BEZKOLA.cz pro Českou pojišťovnu
- 2014
Česká cena za PR (9. ročník)
Absolutní vítěz za projekt „BEZKOLA.cz“ pro klienta Česká pojišťovna
1. místo v kategorii „Business to Consumer“ za projekt „BEZKOLA.cz“ České pojišťovny
1. místo v kategorii „Finanční trh a finanční služby“ za projekt „BEZKOLA.cz“ České pojišťovny
1. místo v kategorii „On-line média“ za projekt „Vím proč“ klienta Skupina ČEZ
2. místo v kategorii „Technologie, IT“ za projekt „HTC One: mobilní hvězda po celý rok“
2. místo v kategorii „Farmacie, zdravotnický sektor“ za projekt „Záchrana komunikace značky Mentor po kauze odnětí prsou Angelině Jolie“ pro klienta Johnson&Johnson
3. místo v kategorii „Korporátní komunikace“ za projekt „Soutěž o nejlepší školní oběd“ pro klienta Všeobecná zdravotní pojišťovna
3. místo v kategorii „Business to business“ za projekt pro Unii vydavatelů, „Tisk je mrtvý. Ať žije tisk!“
3. místo v kategorii „Business to consumer“ za projekt „HTC One: mobilní hvězda po celý rok“
3. místo v kategorii „Krizová komunikace“ za projekt „Třídenní uzavření pražského metra hollywoodskými filmaři“ pro Dopravní podnik hl. m. Prahy
3. místo v kategorii „Spotřební zboží“ za projekt „Pravý, nebo Levý Twix s Ondřejem Sokolem a Igorem Chmelou“ pro klienta Wrigley
3. místo v kategorii „Farmacie, zdravotnický sektor“ za projekt „Soutěž o nejlepší školní oběd“ pro Všeobecnou zdravotní pojišťovnu
Zvláštní ocenění v kategorii „Spotřební zboží“ za projekt „Jak prodat před Vánoci co nejvíce piva“ pro klienta Plzeňský Prazdroj
European Excellence Awards
Short list za projekt „Škola úsměvu“ pro značku Orbit
Short list za projekt „Energie našich sportovců“ společnosti ČEZ
- 2015
Česká cena za PR (10. ročník)
1. místo v kategorii „Finanční trh a finanční služby“ za projekt „ČP krimi aneb pojistné podvody 2014“ pro Českou pojišťovnu
1. místo v kategorii „Spotřební zboží“ za projekt „Škola úsměvu“ pro Wrigley
1. místo v kategorii „Farmacie a zdravotnický sektor“ za projekt „Vzdělávací akademie pro novináře o očkování“ pro Českou vakcinologickou společnost ČLS JEP
1. místo v kategorii „Průmysl“ za projekt „ArcelorMittal, přítel regionu“ klienta ArcelorMittal
1. místo v kategorii „Tiskové konference“ za projekt „ČP krimi aneb pojistné podvody 2014“ pro Českou pojišťovnu
2. místo v kategorii „Spotřební zboží“ za projekt „Granko na módní retro vlně“ pro Granko
2. místo v kategorii „Farmacie a zdravotnický sektor“ za projekt „Od neznámé značky k mediálně nejznámější“ společnosti Johnson&Johnson/Mentor
2. místo v kategorii „Akce a události“ za projekt „Škola úsměvu“ klienta Wrigley
3. místo v kategorii „Digital & Social media“ za projekt „Rozchod Dary a Rytmuse“ pro Wrigley
3. místo v kategorii „Sólokapr“ za projekt „Rozchod Dary a Rytmuse“ pro Wrigley
Cena za zpracování důležitého tématu „Prospěšnost čtení tisku“ pro Unii vydavatelů
European Excellence Awards 2015
1. místo v regionální kategorii pro projekt „Jaké to je mít Alzheimera?“ klienta Alzheimercentrum
- 2016
Česká cena za PR (11. ročník)
1. místo v kategorii „Korporátní komunikace“ za projekt „Řidičkou v týmu C. S. Cargo“ pro klienta C. S. Cargo
1. místo v kategorii „Interní komunikace“ za projekt „Zákaz kouření v ArcelorMittal Ostrava“ pro ArcelorMittal Ostrava
1. místo v oborové kategorii „Farmacie a zdravotnický sektor“ za projekt
„Skrytá kamera na Febiofestu: Jaké to je mít Alzheimera?“ pro Alzheimercentrum
1. místo v oborové kategorii „Průmysl“ za projekt „Představení designového konceptu
ZETOR by Pininfarina“ pro ZETOR TRACTORS
1. místo v oborové kategorii „Služby“ za projekt „Řidičkou v týmu C. S. Cargo“ pro C. S. Cargo
1. místo v kategorii „Akce a události“ za projekt „Skrytá kamera na Febiofestu: Jaké to je mít Alzheimera?“ pro Alzheimercentrum
1. místo v kategorii „Tiskové konference“ za projekt „Tisková konference ePokladna - na EET jsme připraveni“ pro Vodafone Czech Republic
2. místo v kategorii „Business-to-Business“ za projekt „Dell od A do Z“ pro Dell
2. místo v oborové kategorii „Služby“ za projekt „Stárneme, kdo se o nás postará?“ pro Maltézskou pomoc
3. místo v kategorii „Business-to-Business“ za projekt „Představení designového konceptu
ZETOR by Pininfarina“ pro ZETOR TRACTORS
3. místo v kategorii „Business-to-Costumer“ za projekt „Stárneme, kdo se o nás postará?“ pro klienta Maltézská pomoc
European Excellence Award
Ocenění, které se uděluje PR projektům napříč Evropou, v kategorii „Doprava a logistika“ za projekt „Řidičkou v týmu C. S. CARGO“ pro klienta C. S. CARGO
- 2017
Česká cena za PR (12. ročník)
1. místo v oborové kategorii „Služby“ za projekt „Sexuální násilí doma není tabu“ pro klienta Persefona z. s.
1. místo v oborové kategorii „Farmacie, zdravotnický sektor“ za projekt „4 z 10 Čechů je nevěrných, jen 1 z 10 nevěrníků ale absolvuje testy na pohlavní choroby“ pro GlaxoSmithKline
3. místo v kategorii „Corporate Communication“ za projekt „Záchrana evropského ocelářství před levným dovozem z Číny“ pro klienta ArcelorMittal Ostrava
- 2018
Česká cena za PR (13. ročník)
1. místo v kategorii „Finanční trh a finanční služby“ za projekt „Řízková mapa dovolených“ pro klienta „Europ Assistance“
1. místo v kategorii „Spotřební zboží/Consumer Goods“ za projekt „Umělecké pneumatiky Continental od J. Ledeckého“ pro klienta „Continental Barum“
1. místo v kategorii „Tiskové konference“ za projekt „Odborníci z VFN doporučují: Masturbace pro zdraví i pohodu“ pro klienta „VFN Praha“
2. místo v kategorii „Firemní komunikace“ za projekt „Řízková mapa dovolených“ pro klienta „Europ Assistance“
2. místo v kategorii „Politická komunikace, politické PR, Public Affairs“ za projekt „Výrobu oceli zachrání Ocelářská unie“ pro klienta „Ocelářská unie“
2. místo v kategorii „Sólokapr“ za projekt „Řízková mapa dovolených“ pro klienta „Europ Assistance“
3. místo v kategorii „Technologie, IT“ za projekt „Nic není v bezpečí aneb Když novináři hackují“ pro klienta „HP Inc.“
3. místo v kategorii „Průmysl“ za projekt „Výrobu oceli zachrání Ocelářská unie“ pro klienta „Ocelářská unie“
3. místo v kategorii „Služby“ za projekt „Grand Opening Centra Chodov“ pro klienta „Unibail-Rodamco“
- 2019
LEMUR 2019 – Česká cena za PR (14. ročník)
2. místo v kategorii „Firemní komunikace“ za projekt „Nemocnice příběhů“ pro klienta Všeobecná fakultní nemocnice Praha
2. místo v kategorii „Služby“ za projekt „Každý národ má své hrdiny“ pro klienta C.S.CARGO
3. místo v kategorii „Firemní komunikace“ za projket „Každý národ má své hrdiny“ pro klienta C.S.CARGO
3. místo v kategorii „Zdravotnický sektor/Farmacie“ za projekt „Nemocnice příběhů“ pro VFN Praha
3. místo v kategorii „Akce a události“ za projekt „1. ročník Ford Driving Skills for Life“ pro klienta Ford Motor Company