Oceněné projekty

Jsme dlouhodobě nejoceňovanější agentura v oborových soutěžích.

  • 2007

    Česká cena za public relations (2. ročník)

    1. místo pro Plzeňský prazdroj za projekt „Otevření nové plnírny Plzeňského pivovaru“ v kategorii „Korporátní komunikace“. Tento projekt proběhl ve spolupráci s AMI Communications.

    2. místo v kategorii „New Digital Media & Internet“ za projekt „Integrovaná kampaň Axe Meetingpoint“ pro klienta Unilever ČR

    3. místo v kategorii „Interní komunikace“ za projekt „Interní komunikace nového komunikačního konceptu značky Gambrinus“ pro klienta Plzeňský Prazdroj

    další ocenění

    3. místo PR Klubu v kategorii Nejlepší B2B Magazín za „ONE“, magazín Telefónicy O2 Česká republika

  • 2008

    Česká cena za public relations (3. ročník)

    1. místo v kategorii „Community Relations“ za projekt „Ochrana volně žijících ptáků“ pro klienta ČEZ

    2. místo v kategorii „Community Relations“ za projekt „Nakrmte Šrotozemšťana 2007“ pro klienta Asekol

    Zvláštní ocenění poroty v kategorii „Korporátní komunikace“ za projekt „Proti raketám“ pro klienta Úřad vlády ČR

    Zvláštní ocenění zahraničního porotce v kategorii „Business to Business PR“ za projekt „Bez konzervantů“ pro klienta Tetra Pak Česká republika

    Zvláštní ocenění zahraničního porotce v kategorii „Community Relations“ za projekt „Nakrmte Šrotozemšťana 2007“ pro klienta Asekol

    Certifikát APRA za 2. místo v kategorii „Business to Consumer PR“ za „Uvedení Halo 3“, projekt navržený pro Microsoft

    Certifikát APRA za 2. místo v kategorii „New Digital Media & Internet“ za „Film AXE efekt“, projekt pro Unilever ČR.

  • 2009

    Česká cena za public relations (4. ročník)

    1. místo v kategorii „Rychloobrátkové zboží“ za projekt „Koncentrace za volantem“ pro klienta Wrigley

    2. místo v kategorii „Business to Consumer“ za projekt „Koncentrace za volantem“ pro klienta Wrigley

    2. místo v kategorii „Přeshraniční projekty“ za projekt „Koncentrace za volantem“ pro klienta Wrigley

    Sabre Awards

    Certificate of Excellence za projekt „Ochrana volně žijících ptáků“ pro klienta ČEZ

    European Excellence Awards

    Užší výběr v kategorii „National and Regional Campaigns – Hungary, Czech Republic, Slovakia“ s projektem pro ČEZ 

  • 2010

    Česká cena za public relations (5. ročník)

    Absolutní vítěz za projekt „Bílé šrotovné“ pro klienta ČEZ

    1. místo v kategorii „Business to Consumer“ za projekt „Bílé šrotovné“ pro klienta ČEZ

    1. místo v kategorii „Přeshraniční projekty“ za projekt „Budoucnost elektrárny TPP Varna“ v Bulharsku pro klienta ČEZ Bulharsko

    1. místo v kategorii „Rychloobrátkové zboží“ za projekt „E-Zubař, vzdělávací seriál o dentální hygieně“ pro klienta Orbit/Wrigley

    2. místo kategorii „Jiné“ za projekt „Bílé šrotovné“ pro klienta ČEZ

    3. místo v kategorii „Korporátní komunikace“ za projekt „Vánoční výzkum společnosti Unilever“ pro klienta Unilever ČR

    3. místo v kategorii „Medicína/Farmacie“ za projekt „Evropský týden prevence proti rakovině děložního čípku“ pro klienta GlaxoSmithKline

  • 2011

    Česká cena za public relations (6. ročník)

    1. místo v kategorii „B2B” za projekt „Zvýšení povědomí o exekutorském úřadu Přerov“ pro klienta Exekutorský úřad Přerov JUDr. Tomáše Vrány

    2. místo v kategorii „Rychloobrátkové zboží“ za projekt „Americké brusinky (představení a podpora nového produktu)“, pro klienta Cranberry Marketing Committee

    3. místo v kategorii „Společenská odpovědnost a filantropie“ za projekt „Oranžové schody (společenský problém pohybových bariér na školách)“ pro klienta Nadace ČEZ

    Zvláštní cena poroty v kategorii „Přeshraniční za projekt“ za projekt „Péčí o svůj domov pomáhejte dětem“ realizované pro klienta Unilever

  • 2012

    Česká verze:

    Česká cena za PR (7. ročník)

    Absolutní vítěz za projekt „Komunikace projektu Čtení pomáhá“ pro klienta charitativní projekt Čtení pomáhá

    1. místo v kategorii „Průmysl“ za projekt "Ukradená lokomotiva" pro klienta ŠKODA TRANSPORTATION

    1. místo v kategorii „Korporátní komunikace“ za projekt "Elektrika je cool" pro klienta ČEZ

    1. místo v kategorii „Spotřební zboží“ za projekt "Příběh požehnaného piva pro Vatikán" pro klienta Plzeňský Prazdroj

    1. místo v kategorii „Společenská odpovědnost a filantropie“ za projekt "Komunikace projektu Čtení pomáhá" pro klienta charitativní projekt Čtení pomáhá

    2. místo v kategorii „Nekomerční sféra a veřejný sektor“ za projekt "Komunikace projektu Čtení pomáhá" pro klienta charitativní projekt Čtení pomáhá

    3. místo v kategorii „Spotřební zboží“ za projekt "Skittling" pro klienta Wrigley

    3. místo v kategorii „Korporátní komunikace“ za projekt „Nebezpečí za dveřmi“ pro klienta ČEZ

    3. místo v kategorii „Business to Consumer“ za projekt „Zahoď mobil“ pro klienta ASEKOL

    3. místo v kategorii „Průmysl“ za projekt „Nebezpečí za dveřmi“ pro klienta ČEZ Prodej

  • 2013

    Česká cena za PR (8. ročník)

    1. místo v kategorii „Farmacie, zdravotnický sektor“ za projekt „Záchrana reputace nosních kapek Olynth“ pro klienta Johnson & Johnson

    1. místo v kategorii „Průmysl“ za projekt „Komunikace hromadného propouštění ArcelorMittal Ostrava“ pro klienta ArcelorMittal

    1. místo v kategorii „Technologie, IT“ za projekt „Návrat značky emporia na český trh“ pro klienta emporia Telecom.

    1. místo v kategorii „Online média“ za projekt „Zavolejte do kompostu“ pro klienta emporia Telecom.

    2. místo v kategorii „Korporátní komunikace“ za projekt „Návrat značky emporia na český trh“ pro klienta emporia Telecom.

    2. místo v kategorii „Spotřební zboží“ za projekt „Žvýkání už není tabu“ pro klienta Orbit.

    2. místo v kategorii „Farmacie, zdravotnický sektor“ za projekt „Edukativní kampaň na podporu očkování“ pro klienta GlaxoSmithKline.

    2. místo v kategorii „Technologie, IT“ za projekt „Launch Halo 4“ pro klienta Microsoft.

     

    European Excellence Awards

    1. místo za projekt „Soutěž o nejlepší školní oběd“ realizovaný pro Všeobecnou zdravotní pojišťovnu

    Short list za projekt BEZKOLA.cz pro Českou pojišťovnu

  • 2014

    Česká cena za PR (9. ročník)

    Absolutní vítěz za projekt „BEZKOLA.cz“ pro klienta Česká pojišťovna

    1. místo v kategorii „Business to Consumer“ za projekt „BEZKOLA.cz“ České pojišťovny

    1. místo v kategorii „Finanční trh a finanční služby“ za projekt „BEZKOLA.cz“ České pojišťovny

    1. místo v kategorii „On-line média“ za projekt „Vím proč“ klienta Skupina ČEZ

    2. místo v kategorii „Technologie, IT“ za projekt „HTC One: mobilní hvězda po celý rok“

    2. místo v kategorii „Farmacie, zdravotnický sektor“ za projekt „Záchrana komunikace značky Mentor po kauze odnětí prsou Angelině Jolie“ pro klienta Johnson&Johnson

    3. místo v kategorii „Korporátní komunikace“ za projekt „Soutěž o nejlepší školní oběd“ pro klienta Všeobecná zdravotní pojišťovna

    3. místo v kategorii „Business to business“ za projekt pro Unii vydavatelů, „Tisk je mrtvý. Ať žije tisk!“

    3. místo v kategorii „Business to consumer“ za projekt „HTC One: mobilní hvězda po celý rok“

    3. místo v kategorii „Krizová komunikace“ za projekt „Třídenní uzavření pražského metra hollywoodskými filmaři“ pro Dopravní podnik hl. m. Prahy

    3. místo v kategorii „Spotřební zboží“ za projekt „Pravý, nebo Levý Twix s Ondřejem Sokolem a Igorem Chmelou“ pro klienta Wrigley

    3. místo v kategorii „Farmacie, zdravotnický sektor“ za projekt „Soutěž o nejlepší školní oběd“ pro Všeobecnou zdravotní pojišťovnu

    Zvláštní ocenění v kategorii „Spotřební zboží“ za projekt „Jak prodat před Vánoci co nejvíce piva“ pro klienta Plzeňský Prazdroj

     

    European Excellence Awards

    Short list za projekt „Škola úsměvu“ pro značku Orbit

    Short list za projekt „Energie našich sportovců“ společnosti ČEZ

  • 2015

    Česká cena za PR (10. ročník)

    1. místo v kategorii „Finanční trh a finanční služby“ za projekt „ČP krimi aneb pojistné podvody 2014“ pro Českou pojišťovnu

    1. místo v kategorii „Spotřební zboží“ za projekt „Škola úsměvu“ pro Wrigley

    1. místo v kategorii „Farmacie a zdravotnický sektor“ za projekt „Vzdělávací akademie pro novináře o očkování“ pro Českou vakcinologickou společnost ČLS JEP

    1. místo v kategorii „Průmysl“ za projekt „ArcelorMittal, přítel regionu“ klienta ArcelorMittal

    1. místo v kategorii „Tiskové konference“ za projekt „ČP krimi aneb pojistné podvody 2014“ pro Českou pojišťovnu

    2. místo v kategorii „Spotřební zboží“ za projekt „Granko na módní retro vlně“ pro Granko

    2. místo v kategorii „Farmacie a zdravotnický sektor“ za projekt „Od neznámé značky k mediálně nejznámější“ společnosti Johnson&Johnson/Mentor

    2. místo v kategorii „Akce a události“ za projekt „Škola úsměvu“ klienta Wrigley

    3. místo v kategorii „Digital & Social media“ za projekt „Rozchod Dary a Rytmuse“ pro Wrigley

    3. místo v kategorii „Sólokapr“ za projekt „Rozchod Dary a Rytmuse“ pro Wrigley

    Cena za zpracování důležitého tématu „Prospěšnost čtení tisku“ pro Unii vydavatelů

     

    European Excellence Awards 2015

    1. místo v regionální kategorii pro projekt „Jaké to je mít Alzheimera?“ klienta Alzheimercentrum

  • 2016

    Česká cena za PR (11. ročník)

    1. místo v kategorii „Korporátní komunikace“ za projekt „Řidičkou v týmu C. S. Cargo“ pro klienta C. S. Cargo

    1. místo v kategorii „Interní komunikace“ za projekt „Zákaz kouření v ArcelorMittal Ostrava“ pro ArcelorMittal Ostrava

    1. místo v oborové kategorii „Farmacie a zdravotnický sektor“ za projekt

    „Skrytá kamera na Febiofestu: Jaké to je mít Alzheimera?“ pro Alzheimercentrum

    1. místo v oborové kategorii „Průmysl“ za projekt „Představení designového konceptu 

    ZETOR by Pininfarina“ pro ZETOR TRACTORS

    1. místo v oborové kategorii „Služby“ za projekt „Řidičkou v týmu C. S. Cargo“ pro C. S. Cargo

    1. místo v kategorii „Akce a události“ za projekt „Skrytá kamera na Febiofestu: Jaké to je mít Alzheimera?“ pro Alzheimercentrum

    1. místo v kategorii „Tiskové konference“ za projekt „Tisková konference ePokladna - na EET jsme připraveni“ pro Vodafone Czech Republic

    2. místo v kategorii „Business-to-Business“ za projekt „Dell od A do Z“ pro Dell

    2. místo v oborové kategorii „Služby“ za projekt „Stárneme, kdo se o nás postará?“ pro Maltézskou pomoc

    3. místo v kategorii „Business-to-Business“ za projekt „Představení designového konceptu 

    ZETOR by Pininfarina“ pro ZETOR TRACTORS

    3. místo v kategorii „Business-to-Costumer“ za projekt „Stárneme, kdo se o nás postará?“ pro klienta Maltézská pomoc

     

    European Excellence Award

    Ocenění, které se uděluje PR projektům napříč Evropou, v kategorii „Doprava a logistika“ za projekt „Řidičkou v týmu C. S. CARGO“ pro klienta C. S. CARGO

  • 2017

    Česká cena za PR (12. ročník)

    1. místo v oborové kategorii „Služby“ za projekt „Sexuální násilí doma není tabu“ pro klienta Persefona z. s.

    1. místo v oborové kategorii „Farmacie, zdravotnický sektor“ za projekt „4 z 10 Čechů je nevěrných, jen 1 z 10 nevěrníků ale absolvuje testy na pohlavní choroby“ pro GlaxoSmithKline

    3. místo v kategorii „Corporate Communication“ za projekt „Záchrana evropského ocelářství před levným dovozem z Číny“ pro klienta ArcelorMittal Ostrava

  • 2018

    Česká cena za PR (13. ročník)

    1. místo v kategorii „Finanční trh a finanční služby“ za projekt „Řízková mapa dovolených“ pro klienta „Europ Assistance“

    1. místo v kategorii „Spotřební zboží/Consumer Goods“ za projekt „Umělecké pneumatiky Continental od J. Ledeckého“ pro klienta „Continental Barum“

    1. místo v kategorii „Tiskové konference“ za projekt „Odborníci z VFN doporučují: Masturbace pro zdraví i pohodu“ pro klienta „VFN Praha“

     

    2. místo v kategorii „Firemní komunikace“ za projekt „Řízková mapa dovolených“ pro klienta „Europ Assistance“

    2. místo v kategorii „Politická komunikace, politické PR, Public Affairs“ za projekt „Výrobu oceli zachrání Ocelářská unie“ pro klienta „Ocelářská unie“

    2. místo v kategorii „Sólokapr“ za projekt „Řízková mapa dovolených“ pro klienta „Europ Assistance“

     

    3. místo v kategorii „Technologie, IT“ za projekt „Nic není v bezpečí aneb Když novináři hackují“ pro klienta „HP Inc.“

    3. místo v kategorii „Průmysl“ za projekt „Výrobu oceli zachrání Ocelářská unie“ pro klienta „Ocelářská unie“

    3. místo v kategorii „Služby“ za projekt „Grand Opening Centra Chodov“ pro klienta „Unibail-Rodamco“

Oceněné projekty

Jak jsme odkrývali tabu

Na jaře 2016 se brněnská společnost Persefona, která pomáhá obětem domácího a sexuálního násilí, rozhodla otevřít komunikační kampaní debatu a informovat širokou veřejnost o problematice sexuálního násilí v ČR. Navrhli jsme nejít v kampani typickou cestou šokujících vizuálů, ale praco…

Na Den otců mysli na prevenci a běž s tátou na vyšetření

Astellas Pharma se dlouhodobě věnuje osvětě v oblasti rakoviny prostaty. Toto intimní téma si klestí cestu českým mediálním světem velmi pomalu. Je však nutné přesvědčovat novináře, že nesmí zůstat tabu. Naším úkolem v této kampani bylo přimět české muže, aby včas absolvovali preventivní v…

O nevěře Čechů a jejích rizikách

Počet lidí s HIV stále roste. Kvůli absenci edukačních kampaní zvláště mladí ztrácejí obavy z HIV. Náš klient, farmaceutická společnost GSK, si proto přál vytvořit kampaň cílenou na homosexuály, bisexuály a ženy v partnerském vztahu, druhotně pak na celou populaci včetně teenagerů, která by zvýšila …

Stárneme, kdo se o nás postará?

Jak navýšit byznys obecně prospěšné společnosti? Na to jsme hledali odpověď, když jsme loni na podzim pro Maltézskou pomoc navrhovali tříměsíční kampaň. Měli jsme informovat veřejnost a zvýšit poptávku po službě terénní osobní asistence, která je jedinou placenou službou&nbs…

Řidičkou v týmu C.S.CARGO

Kampaň, která představila české ženy za volantem kamionů Český průmysl v posledních letech znovu ožil. Média píší o navýšení výroby, importu a exportu. Ruku v ruce s tím jde často diskutované téma nedostatku řidičů, kteří by to všechno měli někam převézt.  Společnost C.S.CARGO s…

Ocelárna nekuřáckou firmou

Kouření způsobuje onemocnění srdce a cév, zvyšuje riziko infarktu a je zodpovědné až za třetinu nádorových onemocnění. Přesto je v České republice 2,4 mil. kuřáků. Společnost ArcelorMittal Ostrava se rozhodla odstartovat v září roku 2014 kampaň s cílem stát se do roka kompletně n…

Jaké to je mít Alzheimera?

Nebezpečí Alzheimerovy choroby (ACh) v ČR roste rapidním tempem. Do roku 2050 by nemocí mělo trpět až půl milionu lidí. Zároveň se stupňuje konkurenční boj na poli společností poskytujících sociální služby pacientům s Alzheimerem. Právě proto Alzheimercentrum spojilo své síly s námi, abych…

HTC One: Mobilní hvězda pro celý rok

HTC se dlouhodobě profiluje jako trendsetter v oblasti mobilních technologií a inovací. Pro celoroční PR komunikaci v roce 2013 jsme disponovali pouze jedním produktem, a to mobilním telefonem HTC One. Produkt měl malou ATL podporu a minimální externí náklady. Jako komunikační příležitost jsme využi…

Pravý, nebo Levý Twix?

Značka Twix realizovala spotřebitelskou soutěž s klasickou mechanikou: kup produkt, zadej unikátní kód na webových stránkách a vyhraj. Toto téma je velmi těžké medializovat, protože každá druhá FMCG společnost soutěže podobného typu realizuje minimálně 2x ročně. Zadáním PR agentury nebylo jen vygene…

I ve školní jídelně si můžete pochutnat

Soutěž O nejlepší školní oběd byla součástí projektu Žij zdravě, který agentura AMI Communications realizovala od roku 2007 pro největší zdravotní pojišťovnu v ČR. Touto kontinuální aktivitou jsme každoročně otevírali veřejnou debatu na téma kvality stravování ve školních jídelnách a pomáhali budova…

BEZKOLA.cz aneb Krádeže jízdních kol na vlastní oči

Projektem BEZKOLA.cz jsme uprostřed cyklistické sezóny ukázali, jak rychle zloději ukradnou jízdní kola a jak se dá kolo pojistit. V průběhu července a srpna 2013 Česká pojišťovna nastražila v centrech největších českých měst 14 nezabezpečených kol. Detektivové se skrytou kamerou sledovali, za jak d…

Jak prodat před Vánoci co nejvíce piva

Každoročním zadáním je zviditelnit ležák Pilsner Urquell v souvislosti s Vánocemi a podpořit tak jeho prodeje v jednom ze tří sezónních prodejních období. Potíž bývá v tom, že standardní předvánoční aktivity značky (edice litrových lahví, nefiltrované pivo v hospodách) jsou už „okoukané“ a média pra…

Vím proč

Skupina ČEZ bude do konce roku 2020 potřebovat nabrat 5 až 6 tisíc techniků za zaměstnance odcházející do důchodu a odhaduje se, že v Česku bude v horizontu pěti let chybět až 14 tisíc mladých techniků. ČEZ technické vzdělávání podporuje dlouhodobě, protože potřebuje do budoucna zajistit dostatek kv…

Čtěte příbalové letáky

Cílem čtyřměsíční kampaně pro značku Olynth bylo po negativní reportáži ČT o závislosti na nosních kapkách edukovat veřejnost v oblasti jejich užívání a zároveň představit Olynth, a nosní kapky obecně, jako bezpečný přípravek pro léčbu rýmy. V kampani jsme ukázali, že lidé nečtou příb…

Požehnané plzeňské pivo pro Vatikán

Klient nám zadal „pokud možno s nulovými náklady zviditelnit ležák Pilsner Urquell v souvislosti s Velikonocemi", jedním ze tří sezónních prodejních období této značky. Vytvořili jsme příběh, který spojil tradiční český produkt (pivo) se společensko-kulturní událostí celoevropského rozměru…

Etiketa žvýkání

Projektem se nám podařilo velmi efektivně oslovit cílovou skupinu, která byla dosud v komunikaci značky Orbit lehce opomíjena. Na základě dat dodaných klientem jsme navrhli komunikační strategii zaměřenou na střední a starší cílovou skupinu s cílem vyvrátit bariéry vztahující se ke společe…

Jak je to s tím očkováním?

Veřejnost má mizivé povědomí o problematice očkování. V ČR navíc převažuje nezájem lidí o nepovinné očkování, je tu i výrazná lobby antivakcinačních skupin. Cílem naší kampaně pro vakcíny klienta GlaxoSmithKline bylo významně rozšířit pozitivní medializaci očkování a zvýšit povědomí široké veře…

Skittling: umění mlsat

Na český trh vstupovala nová značka cukrovinek, kterou jsme měli zábavnou a nepředvídatelnou formou představit teenagerům. Vymysleli jsme spolu s reklamní a digitální agenturou fiktivní aktivitu, která splňovala zadání značky a která kreativně oslovila cílovou skupinu. Úkolem bylo vymyslet nezv…

Ukradená lokomotiva

Jak jsme využili krizové situace k pozitivní komunikaci? V roce 2011 se nám podařilo využít negativní situace, kdy v Rakousku exekutor zabavil lokomotivu Škoda 380, a otočit jí v pozitivní informování o hi-tech výrobku Škody Transportation, na který můžeme být jako Češi hrdí. Veřejnos…

Čtení pomáhá

V lednu 2011 vzniká v České republice unikátní projekt: za každou přečtenou knihu dostane dítě 50 korun, které věnuje na charitu. Cílem je zvýšit čtenářskou gramotnost českých dětí a pomoci potřebným. S nápadem přišel iniciátor a donátor projektu v lednu, v dubnu nás če…

Bílé šrotovné ČEZ

Bílé šrotovné ČEZ bylo jednou z nejviditelnějších kampaní roku 2009, již ocenila řada marketingových odborníků. Díky vtipnému názvu s aktuálním podtextem přilákala pozornost veřejnosti i médií a inspirovala další firmy k imitaci konceptu „šrotovného". Post-test potvrdil u cílové …

Vážení klienti,

z důvodu plánované odstávky elektřiny ve dnech 20. a 23. 10. nebude funkční náš poštovní server ani pevné linky. Proto prosíme, své konzultanty kontaktujte výhradě na mobilním telefonu, popřípadě volejte na telefonní číslo 724 722 397. Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení

AMI Communications