HTC One: Mobilní hvězda pro celý rok

HTC One: Mobilní hvězda pro celý rok

HTC se dlouhodobě profiluje jako trendsetter v oblasti mobilních technologií a inovací. Pro celoroční PR komunikaci v roce 2013 jsme disponovali pouze jedním produktem, a to mobilním telefonem HTC One. Produkt měl malou ATL podporu a minimální externí náklady. Jako komunikační příležitost jsme využili nejen úvodní launch telefonu, ale také každou novou barevnou variantu i aktualizaci softwaru. Tím jsme bojovali s rizikem rychlého zastarávání novinek v technologické oblasti.

770x445_HTC
Klient
HTC
Datum realizace
2013
Kategorie
Media relations: spolupráce s influencery
Rozsah kampaně
PR

Rozhodli jsme se zaměřit na několik specifických funkcí telefonu, zejména videa a technologie HTC Zoe. Chtěli jsme posunout komunikaci nad rámec technologických médií a do oblastí, kde se s telefonem a potažmo jeho funkcemi běžně vůbec nepracuje. Kromě standardní komunikace směrem k technologickým médiím jsme přidali masivní komunikaci směrem k lifestylu a naplánovali rozšíření směrem k netradičním partnerům, čímž jsme oslovili nové cílové skupiny. Během roku a s přibývajícími funkcemi, barvami a aktualizacemi jsme rozšiřovali i spektrum témat a obrazového obsahu pro média.

Hlavní pilíře komunikace:

1. Urban Sense – spolupráce se street parkourovou skupinou. Ke spolupráci jsme je přesvědčili zejména argumenty, že telefon dokáže zcela plnohodnotně nahradit těžkou natáčecí techniku a ušetří spoustu času stráveného postprodukcí. Díky specifickým funkcím telefonu mohli US demonstrovat své parkourové umění a vytvářet efektní image fotky a videa. Skupina pro svou komunikaci používala zejména sociální sítě, freestylové akce i vlastní workshopy.

2. Harper‘s Bazaar – spolupráce s top lifestyle a fashion magazínem. Telefon byl díky několika specifickým funkcím v oblasti fotografie a videa využíván jako dokumentační nástroj módních přehlídek, jejich zákulisí, focení fashion story apod., a výsledky prezentovány na facebookovém profilu Harper‘s Bazaaru.

3. The Czech Chicks – spolupráce s nejúspěšnějšími českými blogerkami. Oblast fashion blogu, fashion snapshotu a „selfie" fotografií zásadním způsobem nabývá na popularitě, proto jsme telefon prostřednictvím The Czech Chicks využili nejen jako technologickou vychytávku, ale také jako módní doplněk – telefon ve stříbrné, červené a zlaté barvě může bez problému tvořit součást outfitu.

Krátkou videoprezentaci realizovaných aktivit lze prohlédnout zde:

DOSAŽENÉ VÝSLEDKY

Celkově jde o nejúspěšnější komunikaci v historii značky, ať už z hlediska počtu mediálních výstupů (více než 300, další desítky příspěvků na sociálních sítích; dosažená hodnota AVE pres 14 miliónů korun, OTS pres 49 miliónů v období únor 2013 až březen 2014), tak i z pohledu vytvoření několika dlouhodobých partnerských programů bez využití dalších finančních nákladů.

V roce 2013 získal projekt 2. místo v kategorii „Technologie, IT" a 3. místo v kategorii Business-to-Customers (B2C) v soutěži Česká cena za PR, pořádané Asociací PR agentur (APRA)

Vážení klienti,

z důvodu plánované odstávky elektřiny ve dnech 20. a 23. 10. nebude funkční náš poštovní server ani pevné linky. Proto prosíme, své konzultanty kontaktujte výhradě na mobilním telefonu, popřípadě volejte na telefonní číslo 724 722 397. Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení

AMI Communications