Pravý, nebo Levý Twix?

Pravý, nebo Levý Twix?

Značka Twix realizovala spotřebitelskou soutěž s klasickou mechanikou: kup produkt, zadej unikátní kód na webových stránkách a vyhraj. Toto téma je velmi těžké medializovat, protože každá druhá FMCG společnost soutěže podobného typu realizuje minimálně 2x ročně. Zadáním PR agentury nebylo jen vygenerovat co největší publicitu, ale vytvořit komplexní komunikační kampaň, která musí splnit několik cílů:

770x445_twix
Klient
Twix
Datum realizace
2013
Kategorie
Media relations: B2C
Rozsah kampaně
PR, video, online, reklama, celebrity, doprovodné akce

Značka Twix realizovala spotřebitelskou soutěž s klasickou mechanikou: kup produkt, zadej unikátní kód na webových stránkách a vyhraj. Toto téma je velmi těžké medializovat, protože každá druhá FMCG společnost soutěže podobného typu realizuje minimálně 2x ročně. Zadáním PR agentury nebylo jen vygenerovat co největší publicitu, ale vytvořit komplexní komunikační kampaň, která musí splnit několik cílů:

1) oslovit co největší množství koncových spotřebitelů, potažmo potenciálních soutěžících,

2) připomenout médiím a spotřebitelům vysílaný televizní spot o dvou vynálezcích a rozdělení Twix továrny na dvě části, z nichž jedna vyrábí levou a druhá pravou tyčinku Twix,

3) zvolit vhodné nástroje a propojit je tak, aby vzájemně tvořily jeden pospolitý celek.

Podařilo se nám zatraktivnit originální pojetí konceptu a televizního spotu „Pravý, nebo Levý Twix“ prostřednictvím známých tváří. Těmi se nakonec stali známí herci Ondrej Sokol a Igor Chmela, kteří vystupovali jako dva vynálezci Twix. Tím jsme zahraniční spot lokalizovali do prostředí České republiky a otevřeli si cestu pro medializaci spotřebitelské soutěže.

Spotřebitelská soutěž se odehrávala v on-line prostředí, proto jsme i my svými kroky cílili na internet. Realizovali jsme další doplňkové aktivity, které byly zaměřeny na přímé oslovení spotřebitelů. Prostřednictvím několika fází komunikace jsme oslovovali zejména bulvární a lifestylová média. Inspirace TV spotem a použití kostýmu z reklamy vedlo k výraznému propojení s celou ideou kampaně „Pravý a Levý Twix“.

Navrhli a oslovili jsme populární komiky a herce Ondřeje Sokola a Igora Chmelu. Spolu s nimi jsme natočili 2 oficiální videa k soutěži, 2 virální videa, v nichž se herci při natáčení poprali, a 6 krátkých videí informujících soutěžící o výhře. Realizovali jsme autogramiádu v obchodním domě v centru Prahy, kde jsme spotřebitele zasáhli napřímo. Herci také byli k dispozici na dotazy čtenářek v on-line chatu, který jsme podpořili čtenářskou soutěží a PR článkem. Ambasadoři nám také poskytli citace do tří tiskových zpráv.

Ukázka videí:

DOSAŽENÉ VÝSLEDKY

Podařilo se nám zatraktivnit pro média nezajímavé téma spotřebitelské soutěže jako primární aktivity značky v daném období. Naše aktivity kampani generovaly 25 výstupů v hodnotě OTS 6 300 200 a AVE 1 140 000 Kč. Téma bylo medializováno v lifestyle, odborných a bulvárních médiích včetně SuperSpy či Blesku pro ženy. Virální videa zaznamenala pres 10 000 zhlédnutí a spontánně se šířila po sociálních sítích. Průměrná doba sledování uživateli byla celých 53 vteřin, videa tedy byla sledována téměř do konce. Soutěže se i díky našim aktivitám zúčastnilo téměř 20 000 soutěžících.

V roce 2013 získal projekt 3. místo v kategorii „Spotřební zboží“ v soutěži Česká cena za PR, pořádané Asociací PR agentur (APRA).

 

Vážení klienti,

z důvodu plánované odstávky elektřiny ve dnech 20. a 23. 10. nebude funkční náš poštovní server ani pevné linky. Proto prosíme, své konzultanty kontaktujte výhradě na mobilním telefonu, popřípadě volejte na telefonní číslo 724 722 397. Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení

AMI Communications