Na český trh vstupovala nová značka cukrovinek, kterou jsme měli zábavnou a nepředvídatelnou formou představit teenagerům. Vymysleli jsme spolu s reklamní a digitální agenturou fiktivní aktivitu, která splňovala zadání značky a která kreativně oslovila cílovou skupinu. Úkolem bylo vymyslet nezvyklé zapojení spotřebitelů, zvýšit penetraci produktu a přimět spotřebitele k vlastní aktivitě, při které si produkt užijí.

Nejprve jsme spolu s naší dceřinou společností Digital Communications (dnešní AMI Digital) vymysleli fiktivní sportovní disciplínu nazvanou Skittling - freestyle disciplínu, jejímž cílem bylo dostat bonbon Skittles do pusy co nejkreativnějším způsobem. Tomu byly přizpůsobeny všechny další aktivity. Strategie byla použita napříč komunikačními kanály v průběhu celého roku a rozpracována společně agenturami klienta (PR, online, reklama).

V první fázi jsme rozpracovali nápad na Skittling a připravili koncept spotřebitelské soutěže o zájezd do Afriky, duhové notebooky a Skittles. Reklamní agentura vymyslela fiktivní postavu Billa Trefilla a opředla ho legendou. Natočila devět vtipných instruktážních videí s Billem Trefillem a připravila soutěžní web.

V rámci soutěže jsme využili také microsite. Soutěžící na ni po 10 týdnů nahrávali svá videa a hlasovali o nejlepší z nich. Medializace proběhla formou tiskových zpráv pro lifestyle a teenage média. Kampaň probíhala i na Facebooku a sociálních sítích.

Finále Skittlingu proběhlo v rámci Ladronkafestu za účasti celebrit. Porota vybrala vítěze celé soutěže. Proběhla medializace formou tiskových zpráv a rozhovorů pro TV.

DOSAŽENÉ VÝSLEDKY

Značka se v ČR a SR i díky této kampani (březen-říjen 2011) stala nejrychleji rostoucí značkou společnosti Wrigley. Uvedení Skittles na český trh se podařilo nejlépe z celé kontinentální Evropy. Výsledky kampaně v číslech: nárůst fanoušků na Facebooku o 90 %, 100 000 návštěv soutěžní microsite, přímé oslovení 17 000 návštěvníků Ladronkafestu, 54% podíl značky v on-line médiích, z toho 74 % pozitivních komentářů, 24 mediálních výstupů.

V roce 2012 získal projekt 3. místo v kategorii Spotřební zboží v soutěži Česká cena za PR, pořádané Asociací PR agentur (APRA).

klient

Wrigley

datum-realizace

2011

kategorie

B2C

rozsah-kampane

Integrovaná komunikační kampaň: PR, Media relations, online aktivity, sociální sítě, reklama

thumbnail

detail

galerie

Vážení klienti,

z důvodu plánované odstávky elektřiny ve dnech 20. a 23. 10. nebude funkční náš poštovní server ani pevné linky. Proto prosíme, své konzultanty kontaktujte výhradě na mobilním telefonu, popřípadě volejte na telefonní číslo 724 722 397. Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení

AMI Communications