Interní komunikace je hybnou silou každé firmy, často také opomíjenou. Potřebujete informovat o dění a změnách ve vaší společnosti nebo podpořit spolupráci a porozumění napříč firmou? Chcete zlepšit vztahy se zaměstnanci či získat jejich zpětnou vazbu? S těmito i s dalšími úkoly vám dokážeme pomoci. Zaměřujeme se také na oblast employer brandingu, tedy posílení značky zaměstnavatele na trhu.
AMI Communications poskytuje komplexní poradenství interní komunikace přímo na míru vašim potřebám. Vybrat si můžete jednotlivé služby či jejich kombinaci.
Audit interní komunikace
Přichystáme a provedeme audit interní komunikace, který analyzuje situaci uvnitř vaší společnosti. Odhalíme tím komunikační překážky a slabiny či informační požadavky managementu a zaměstnanců z hlediska formy i obsahu.
Péče o komunikační kanály
Po vypracování strategie interní komunikace připravíme koncepci komunikačních kanálů. Pomůžeme vám s péčí o jednotlivé nástroje, jakou jsou časopisy, intranet či interní sociální sítě, videa, plakáty a další tiskoviny nebo setkání se zaměstnanci (manažerské konference, snídaně s vedením společnosti). Potřebujete-li zlepšit komunikaci s odbory nebo se připravit na krizovou situaci, navrhneme vám vhodný postup a podpoříme vás i při samotné „akci“. Praktický nácvik vyjednávacích dovedností upřesní sdělení a podpoří vaši sebejistotu.
Employer branding
Poradíme vám i na poli employer brandingu směrem k potenciálním zaměstnancům vaší společnosti. Společně nadefinujeme Employee Value Proposition (EVP). V tradičních médiích i na sociálních sítích navrhneme a realizujeme komunikační kampaň zaměřenou na případné zaměstnance. Ukážeme vám, jak budovat image atraktivního zaměstnavatele.
Zaujaly vás naše služby v oblasti interní komunikace a employer brandingu? Chcete se dozvědět víc? Dejte nám vědět.