To jsou přesně situace, kdy se hodí mít po svém boku PR agenturu, která má silné a kvalitní vazby na novináře. Tedy ovládá umění media relations, umění vztahů s médii. Ty se musí budovat dlouhodobě a na osobní bázi. Proto jsou tak cenné. Proto se jedná o jedno z nejhodnotnějších aktiv stabilních větších PR agentur s dlouholetou tradicí. A do třetice, proto slavíme často úspěch ve výběrových řízeních, protože menší agentury, které jsou na trhu krátkou dobu, tuto výhodu svým klientům jednoduše zpravidla poskytnout nemohou. S naší pomocí se objevíte na titulní stránce novin, v hlavních televizních zprávách nebo na homepage navštěvovaných portálů. To vše, aniž byste museli platiti inzerci.
Nejstarším a z hlediska mediálního zásahu zpravidla nejúčinnějším PR nástrojem media relations je tisková zpráva. Vyhodnotíme situaci, zanalyzujeme vaše podklady, případně projdeme nejrůznější relevantní statistiky a zdroje, sepíšeme vlastní text tiskové zprávy, sestavíme seznam vhodných mediálních kontaktů, a po vašem schválení zprávu rozešleme. Nyní už zbývá jen každé ráno zkontrolovat monitoring, který vám od nás přijde, ve kterém budou přehledně zdokumentovány mediální výstupy.
Pokud chcete zanechat výjimečný dojem a opravdu zapracovat na budování media relations, pak pro vás rádi zorganizujeme tiskovou konferenci, zajímavý event nebo press trip. Ať už se jedná o večírek k uvedení nových výrobků na trh nebo exkurzi do továrny, můžete si být jisti, že si vaše produkty a služby zapamatují všichni zúčastnění novináři a influenceři. Nejen že s vámi budeme konzultovat celý průběh akce od pozvánky po výzdobu, ale také navrhneme optimální pojetí celého konceptu. Díky našim dlouholetým vztahům s novináři vám pomůžeme oslovit nejvíce médií a pomocí media lobbyingu zajistit jejich účast na akcích.
Chcete se dozvědět víc?