Tradičním médiím, která stále hrají prim, se rok od roku stále více co do důležitosti začínají vyrovnávat sociální sítě a jiné onlinové komunikační platformy. Celkem má český Facebook téměř 5 milionů uživatel, přičemž každý den si prohlídne nové zprávy téměř 4 miliony z nich. Přičtěme k tomu Instagram nebo Youtube a máme skvělé komunikační kanály, kterými můžeme zasáhnout téměř většinu obyvatel napříč věkovými i socioekonomickými skupinami. Stačí si vybrat formu komunikace, vymyslet strategii a začít připravovat atraktivní obsah.
Role digitální agentury
Díky naší dceřiné společnosti AMI Digital, která vznikla v roce 2009 jako součást přední komunikační skupiny AMI Communications Group SE, a která se zaměřuje na online komunikaci a budování značky v prostředí internetu a sociálních sítí, dokážeme splnit téměř jakékoli přání klienta v prostředí internetu. Ať se jedná o nové internetové stránky a správu jejich obsahu, tvorbu a správu profilů na sociálních sítích typu Facebook, Instagram, Twitter apod., monitoring sociálních sítí pro potřeby sledování aktivit konkurence nebo v případě krizové komunikace, nebo optimalizaci vyhledávání SEO či placené kampaně PPC, to vše naši digitální kolegové hravě zvládnou. Včetně mobilních aplikací.
Pro jaké typy komunikace se hodí digitální prostředí
Můžeme vás uklidnit, skoro pro všechnyJ. Kvalitní, přehledný, responsivní a rychlý web, šitý na míru stolním PC nebo mobilním zařízením, dnes potřebuje téměř každá firma. Komunikace prostřednictvím sociálních sítí je ideální pro většinu produktů kromě léků na předpis, pro většinu společenských témat, která byste třeba rádi otevřeli, ale i jako nástroj budování image vaší firmy.
Zaujaly vás naše služby a chcete se dozvědět víc? Dejte nám vědět.